• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Förlåååt - sending u some löööööööve rajt nao

• Telemarkgrrl

Åh men Mary-gumman, stackars!!! Här kommer massor med stöd och kärlek!

Ni andra måste ha varit inne i stan i Stockholm idag för det var nog f-n i mig ALLA!! Efter att mamma dragit med mig runt i affärer i ett par timmar så var jag som en trasa. Min gamla mamma var dock pigg som en mört.

Nu blir det middag med brorsan och mamma. Ska den här helgen aldrig ta slut, jag orkar inte mer släkt nu.

• viktualia

Partajet igår var vansinnigt skoj! ÅÅÅ vad jag är glad över mina goa vänner!! hi hi!

Sorg: en mig närstående liten tant har dött, hon dog i natt. Konstig känsla även om det var väntat.

Glädje: en av mina allra bästa kompisar födde en son igår kväll!!!

Nuläge: Vill mysa med karln...men han "sover middag"...hm...

• Meddelande borttaget
  • nenne78

tjabalooba!
    idag har vi handlat fina lampor på MIO och varit till en by 4 mil från stan och kikat på ett hus ååååh...visning på tisdag, stort trähus med kakelugnar, trägolv och spegeldörrar... utsikt och KATTLÄGE! Bara 1,2 miljoner... Som hittat.

Nu ska vi handla lite grejer sen ska vi på middag hos vänner och dricka vin (det är väl väst att JAG gör det så de inte misstänker att jag är på tjocken - nygift, volvodebutant med husköp på gång...).

• mary81

hej bruttor!
    Tack för er omtänksamhet igår!
    Idag är Majsan tillbaks på fötter igen
    Det var inte kul igår, låg som ett vrak i soffan hela dan, på kvällen blev det pizza och film.

ska kolla lite idolrepris nu
    puss

• viktualia

Helt facinerad! Gubben och jag gick o la oss i rätt vanlig lördagstid igår... strax före midnatt. Men vi vaknade inte förrän kvart i 12!!!!! Vi brukar VERKLIGEN inte vara några sjusovare på det sättet.... sånt gjorde jag som tonåring... hm...

Jaja... vi fortsätter vårt jätteprojekt "Röja upp efter bröllopet" - fattar inte att det kan ta sån tid... men det gör det helt tydligt!

• Telemarkgrrl

Men Vickan, det är nog inte så konstigt, ni har ju en tidsomställning efter Mexiko att sova igen. Ni kom ju hem och gick direkt till jobbet, inte så konstigt om ni är trötta då.

Nu har min mamma åkt hem igen. Jag har världens bästa mamma och det är alltid roligt att träffa henne men samtidigt så finns det ingen som kan gå mig så på nerverna och få mig att bli tretton år igen.

Det är inte bara jag som är som tretton iallafall, min kära make sitter just nu och spelar Hitman så att han håller på att ramla av stolen.

• viktualia

hm.... jaa du har väl rätt.. men men... hm... vi vaknade 11 igår lördag hemma hos ma och pa också... hm.. jag ser ett mönster...

NUUUUU ska jag dock tanka över bilderna från Mexico in i datorn. Plus ev lägga ut några bilder i min blogg. OBS! För er nyfikna så finns en ny blogg att läsa....(jag brukar blogga en gång i veckan ungefär...)

• viktualia

Nu har alla utom majsan fått ett mail med länk till bilder på mig från den stora dagen.

Majsan!!!! Maila din adress till pratglad@sverige.nu så ska du också få titta på bilder!

Nenne - gissar att du har bytt mailadress sen du gifte dig, men jag mailade på den gamla!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......