• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

hejsan flickor
    Hur har ni det denna måndag?

shittalainen jag hinner inte ens läsa era alla inlägg.
    men jag ska göra ett försök
    puss

• Meddelande borttaget
  • nenne78

Oms
    jag förstår att man blir fartblind - det är ruskiga priser nere hos dig!
    Vill du höra vad vi gav för vår Br... 2 rok, 65 kvm, båtplats i ån (1,5 km till havet)´, golvvärme, bubbelbadkar och 2 balkonger. *skryter så jag spricker* Typ en nolla mindre än i sthlm. Men det hade varit kul att få sälja den för dem pengarna istället...

• nenne78

jag vet! Tänk dig en bauta Hälsingegård *drömmer*

• nenne78

nu ska jag äta våfflor med hallonsylt!

hehe gissa vem som griljerade skinkan igår!! mmmm

• Meddelande borttaget
  • viktualia

fnnnnnnnnn jag har inte nån handkräm med mig... HATA sånt! snustorra händer efter en massa sol och sedan hem till kylan.. urk... jaja.. tack till kollegan som utan att veta om det lånade ut lite...

Omsan... ert lägenhetsletande är verkligen inte något jag är avis på... urk! *skickar stärkande kramar'

Nenne - japp...precis så ser jag ut när jag är snygg.. nu är jag fulare.. ha ha ha!
    Och hus i Storvik... tjaaa jag hade ju hellre köpt hus söder om Gävle eftersom det är hemåt mig.. men för er är det väl perfa! Så jag fortsätter att heja på allt vad jag kan!!!

• viktualia

hittar du nåt hus i Torsåker så är det tidernas tokigaste håla... lokaltidningen heter Korpögat och finns på nätet *skakar på huvudet*
    DÄR finns det gästrikegårdar tror jag!

• mary81

usch vilken ångest jag fick nu när jag läste om era boendeprojekt. Vi bor i en etta HALLÅ??? fick en hyresrätt i andrahand som skulle skrivas över på oss efter 9 månader var det sagt. det var via en kontakt till familjen och han kunde bara lösa det på detta sätt och nu sitter vi här 5 år efter och har fortf inte fått nåt förstahandskontrakt skrivet. vi har ringt och bråkat men värdinnan fattade noll. vi måste ju ha förstahandskontr så vi kan byta till nåt större NUUU. suck suck ska gå och ringa värdinnan nu på en gång
    Äntligen fick jag tummen ur

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......