• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

Jisses vad ni är flitiga idag flickor!!

Men Omsan, jag trodde verkligen att det var Sjöbo, eller nan annan hala nere hos mig som var värst?? Jag bodde och pluggade i Örebro i tre ar och missade totalt att snappa upp det!? Fast som student är man ju lite utanför staden ocksa, även om man gar ut i centrum pa kvällen, eller handlar etc pa dagen...

Själv vill jag bo pa landet (fast inte nan gard inte) och inte FÖR langt fran en lagom stor stad... men grannar vill jag inte ha - usch och fy! Själv är jag uppväxt i en liten skansk by vid havet med typ 200 innvanare pa vintern och 20 000 (naja..) pa sommaren.

• viktualia

förresten Zozo - när var du i Örebro.. tänk om vi var där samtidigt ?!? jag pluggade där våren 00.

• mary81

vickan
    Har inte vågat säga nåt mer om vår dejt efter jag nämnde det sist... då tyckte ju han att jag var helknäpp. Ska lägga fram det snyggt igen vid tillfälle. MEn jag gjorde mitt bästa för att tillfredställa honom i helgen

• Zozo

Vickan.. jag började pa statskunskap där (el samhällsvetarprogrammet var det väl da) Hmmm... ? Hösten 94.. och var kvar till varen.. 96 eller 97.. kommer inte ihag.. sa vi missade varandra pa nagra ar bara!
    Jag var i Lund ett par ar (gick över till kommunikationsvetenskap) innan jag flyttade ner till Paris.

• viktualia

äsch... det handlar om att vänja honom vid tanken.... hi hi!

apropå det.. om fruLlan vågar sig hit så är jag nyfiken på om du vill komma över på mat och sprit den här veckan något?!

• Zozo

Vickan.. du känner möjligen inte Asa, som säkerligen var doktorand pa den tiden...

• viktualia

hm.. jag läste ett mycket skumt ämne i Örebro... 20 p Arbetsmarknadsteknik med personaladministration och var alltså helt OT om man ser till den examen jag senare tog ut. Minns inte nån med det namnet...

• Zozo

Näh, hon hade kanske hunnit fly fältet innan dess (hon hade samma efternamn som var talman och en känd skadespelare)
    Ah, jag bodde i Eslöv när jag pluggade i Lund och stack till Frankrike hösten 98.. fast jag var där en del fram till varen 99. Kul egentligen - vi kunde ju ha träffats, nästan....

• viktualia

Ibland går det sakta i min skalle... Visst 17 har jag läst texter av henne!!!! Googlade lite och insåg min lilla tabbe... men som sagt. Jag läste inte KG i Örebro utan var lite OT just då!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......