• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Hmm.. Nä, men det har jag Usch vad dumt, man skulle aldrig dragit på sig dom

Majsan - ett tips: köp grejjer redan nu, även om det känns dumt. Det är jättebra, du vet - man kan till och med köpa inbjudningskort redan! Ljus, servetter, dukar osv
    Sen gjorde jag en rolig grej, jag fick en bok av min äldsta syrra som jag förde dagbok i. Mannen skrev oxå i den ibland. Superroligt! Jag testade autografen, den nya osv... Ett litet tips bara..

• viktualia

BUUUU för folk som inte har studielån.. urk och burk! Vickan har 300 papp minsann... Blääääää Jaja, jag hade asroligt under studietiden så det är bara att betala!

NU blev det klurigt Nenne! Å ena sidan vill jag heja på. Huset var ju jättefint och ligger ju rätt bra för er och så. Å andra sidan vill man ju inte att er ekonomi ska haverera..... *villrådig*

• nenne78

jessie
    fast med studielån följer också oftast en tjusig examen - en sån har jag inte heller.

• nenne78

viktualia
    tack för stödet! Som sagt har vi inte sett huset inifrån lajv än, så det är för tidigt att ropa hey vi tar det! Men vi satt igår och bläddrade i alla mina inredningstidningar och sen bajsade vi på den fula plastmattan och längtade till trägolv med självdrag.

• Telemarkgrrl

Vickan - jag har studielån på under 50', kommer snart att vara helt återbetalda. Men å andra sidan så har vi lägenhetslån på ett par millar, det kanske du slipper i din lilla håla?

• nenne78

hmmm.... några millar handlar det inte om här så man kanske inte ska klaga. Men ändååå..... Å eftersom vi lånade bilen på lägenheten försvann ju lite av vinsten vi skulle fått vid ev försäljning som vi kunde pytsat in i huset. Men bilen är fin och går som ett skållat troll. Det bästa vore ju om det var ett skithus eller att budgivningen drar iväg för mycket så att vi inte vill ta det, synd att säga eftersom det var ett så fint hus.

Skit samma. Det går flera tåg!

• mary81

WOW vad roligt med dagboksskrivande, alltså typ som en "året-innan-bröllopet"bok där man kan skriva ner allt sitt planerande? Låter grymt mysigt och kul. Men tyvärr är det BARA jag som bryr sig om att planera just nu Men jag kan ju sitta där och planera i min lilla bok själv..

Nääää alltså så farligt är det inte men jag vill ju att han ska vara lika engagerad som jag men det blir han nog inte förrän i vår.

Nenne Det låter som du och din make är ett fall för lyxfällan
    Jag håller tummarna för mögel i huset

• nenne78

märybäry
    japp, och banken försöker propsa på att vi ska skaffa MER, dvs 3 bankkort, varav två är kreditkort..., huvaligen, det där försöker jag hålla mig borta ifrån! *vik hädan*

Håller tummarna att min säljbonus blir gigantisk Inte så troligt dock.

• Jessie76

Du blir rich Nenne, och bjuder oss BTholister till ditt superfina nya hus i början på nästa år. Du hade ju nästan nästan nässsstan en punschveranda där oxå! Pax för en plats där!!! Give it to me bäjjby

Jag sa ju att jag hette Saida i andranamn

• mary81

NENNE Kreditkort går fetbort för mig, alltså jag kan inte hålla i lönen mer än en vecka sen är den snipp snapp slut
    Hade jag kreditkort så skulle jag åhhh *nu dreglar jag* konsumera oerhörda mängder onödigheter

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......