• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

Vickan förresten ditt recept är ju grymt men för mycket begärt för en blödande helgalkis blir nåt färdigt helst en 150 gr med ost och pommes aaaaaaahhhhhh

• nenne78

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh

jag måste ha glasögon med prismor om jag ska se normalt. Jag gillar inte glasögon (förlåt vickan men du PASSAR ju i det iaf) men vill man se bra ut (genom glasen alltså) så får man väl göra sitt bästa. En bra sak är att jag i alla fall kommer att SE smart ut. Kanske någon tar mig för att vara akademiker med.
    Nu snart drar jag med fartvidundret till Storvik!

• nenne78

stackars majsan bajsan! Vetekudde den bästa kudden är! Eller en spinnande katt på magen. *stopper ner murre i en låda och postar*

• mary81

FruLlan du är ju så j*vla rolig så jag måste ligga mig på golvet och garva lite.

Förresten kärringjäveln har jag fått tyst på nu................... och det är Vickans fel ingen annans

• Telemarkgrrl

Majsan, you've got mail!

Funderar också på om jag inte ska locka med maken på pizza idag. Har ingen som helst lust att laga mat. Och om det är nån gång som man ska få tröstäta pizza så är det väl just under mensen när man ändå känner sig fet och ofräsch.

• mary81

Min svenska är katastrof idag och det skyller jag på värken och allt j*vla ljud som helt plötsligt infyller hela lokalen.
    Helt plötsligt ska det borras dammsugas skrattas skrikas ringas i allas telefoner samtidigt. gggggggrrrrrrrrrr

Nenne kissimurran tar jag gärna emot med stora famnen

• Telemarkgrrl

Vi måste jobba på samma ställe, Majsan!

• Telemarkgrrl

Hmm, nu ska vi se, kan jag hinna först till nummer 3000?!?!?!

• nu är jag fruL

näe jag skulle det stå

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......