• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Synd att jag inte kan låna ut mitt element, Vickan. Jag har nämligen ett litet element som står och blåser ut varmluft under skrivbordet. Hur skönt som helst!

På tal om BH:ar, jag har hittat en modell som är kanonbra, nu har jag bara den, i vitt, svart och hudfärgat. Stackars min lilla make, han får aldrig se mig i något raffigt i spets.

• viktualia

det blev en kopp choklad från automaten, lite beklagade för kollegan och sen känns det ju bättre... ha ha

sexiga BHar...näpp inte för mig. de måste i första hand vara bekväma och ge stöd till min stora hylla. maken får väl njuta av mig naken snarare än med kläderna på...

• nenne78

hohoooo grrrllllss!!!!

allt väl med er? Har precis hunnit läsa alla sidor som ni klarat att fylla utan mig. Ha! Skulle jag vara pervo? *förnärmad* Jag känner att det är flera konkurrenter om den platsen. *pekar på frullan* eller kanske... *fäller ner neonskylten med pervopilen över märybäry*

Jag har bara en sak att tillägga. PITT!

• Telemarkgrrl

Fast vaddå, jag är för jämlikhet och jag har ju aldrig fått se min man i något raffigt i spets.

• viktualia

Telestubben! Nej just det! Och HUR många sexiga underkläder äger min man överhuvudtaget?!? Näpp... sexiga underkläder är en överskattad idé som jag skippar totalt. Bekväma bomullstrosor och megaBHar är min linje.

• nenne78

åååhåhåhåhåhå min karl har jättefina kalsonger, nyp nyp! Jag blandar hej vilt mellan sexiga hipsters (de får inte sitta kvar så länge), något mindre sexiga boxers, och bomullstrosorna med gött häng.

• nenne78

aaaaa viktualia rullgardina

nja, det var finare på bild. Och köket var pyttelitet, källaren hade 1,85 i takhöjd och fuktskada på vinden Det enda som var bra var GARAGET!

Så det blir att vara kvar i lägenheten ett tag till.

• Jessie76

Hmmm Vickan, skulle nog lätt kunna fälla dina smålökar med mina - tyvärr, men DET priset tar jag Nån fler som vill mucka?
    Jag kan inte gå på vanliga affärer för dom är för pyttiga för mig

God morgon förresten

• Jessie76

Neeeeeeej va synd Nenne
    Jag ville ju komma dit till dig... Undrar om jag ska ta reda på vilka som köpte det och bjuda in mig? *klia i huvvet igen*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......