• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

hihi ja hon är liten! Man tänker inte på det längre förutom när man är med henne på stan. Hon går till min axel och jag är kortare än dig, vickan! 161,5 cm ö. h.

Hon började sitt tal på bröllopet med: Jaha, nu har jag i alla fall rest mig upp, även om ni inte ser någon skillnad från är jag satt ner....

• nu är jag fruL

ha ha ha
    jag har bara syltlökar

• viktualia

jag hävdar nog att jag har honungsmeloner... för några lökar kan det inte vara... de skulle va nån genmanipulerad megavariant i så fall. kan dock avslöja att jag GÄRNA skulle ha mindre bomber/lökar/meloner... de är bara ivägen! framförallt när jag ska sova!

• nenne78

mina sitter på plats och ingen risk att jag daskar till någon närliggande eller klämmer dem emellan bäddmadressen. Så då är det skönt. Men annars skulle de gärna fått vara en B-kupa åtminstonde.

*hmmm, har vi inte diskuterat detta för?*

• nenne78

nu går jag och bajsar så ses vi i aulan sen.

• viktualia

fniss fniss... det har vi säkert... eller du! nenne! jag tror att det var i oktobertråden som du och jag spårade ur nån gång?!? kan det ha varit så???

oktobertråden är ju f ö vansinnigt trist nu... nåt internt prat som jag inte fattar ett dugg av... näee.... sjunket skepp!

• nenne78

vickan
    ja det var det säkert! Och ja oktobertråden är tyvärr bortsuddad från kartan - vet inte vad de pratar om. Fast vi blev väl ganska interna också iofs... *fnissar*

• Telemarkgrrl

Om inte mina är lökar så skulle jag nog vilja jämföra dom med creme brulée. I lagom portionsstorlek. Eller det blir kanske lite för stora portioner?

• nenne78

isf: mina är ojästa semmelbullar, Ps favorit!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......