• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

halloooooooooo
    Ja vickan du hjälpte bara en stackare i nöd DET är sant
    MEN frågan blottade ÄNDÅ den sida du trodde du gömt för oss
    så det så!!!!!!!!!!!!!!!!!

ha ha ha
    så du är faktiskt avslöjad
    men fine visst
    vill du inte behålla båda pokalerna, dela med dig till någon annan pervoaspriant. Det finns fler här...

majsan din lilla rackare
    har du hittat hit

fruLlan har hårfärg i barret och Leffe är ASLACK på att han inte får jaga mensbrudar på stan

ja när man delar kropp så är det alltid en personlighet som får stå tillbaka för de andra....
    sånt är livet
    det är bara att lära sig leffe lille

• mary81

Leffe
    åhhhhhh Leffe my man *stön stånk slick och stön igen*

Jävla FruLlan som ska färga håret just ikväll när jag är solo och ville att du skulle komma över

FruLlan
    Jaha så du färgar håret ikväll, vad mysigt vilken färg blir det da??
    jättekul verkligen

• viktualia

men majsan!! vilket snuskprat!!! ujuj! *skakar på huvudet*

jag gissar på att fruLlan färgar sitt hår svart!

nu kom maken hem och jag fick byta dator.... vaddå?!? umgås.. hm.. jo det händer det också..

• mary81

nej Vickan jag är inte snuskig men det är bara toksnuskLeffe som lockar fram sidor hos mig jag inte trodde fanns.......

men vickan shoppingnörd som jag är så måste du svara på om du shoppat nåt???

Nu kom jag å tänka på morgondagens rubrik kärring på mecken fick skrivbord i huvet av blodig helgalkis eller hur var det

• viktualia

Förlåt! Glömde shoppingrapporten!

Jag hittade en schysst vardagsBH på kappahls tjockismode. Sen blev det medicin för femhundra på apoteket, växlade tillbaka mexikanska pesos till svenska och sen hade jag inte tid att springa runt mer... är egentligen på jakt efter ett par byxor. Kollade lite men hittade inget.¨
    Summa: RÅtrist shopping!

(det är lite bökigt att hinna shoppa när man jobbar 7 km från centrum och det går en buss i timmen hem... därav att jag inte hann mer)

• mary81

Ja men det var klart godkänt ju!!

Bh köper jag på ett ungefär vart 10e år
    Jag har tänkt att jag ska bli bättre på det när jag blir fruga
    Då ska jag gå runt och vara sexig hela tiden, nu är jag sjukt dålig på den fronten shit shit shit vad jag ska bättra mig! Jag ska bli säxyMäry

• viktualia

jag måste köpa nya BHar ofta... de måste ge ordentligt stöd till den rätt stora hylla jag kånkar runt på.. Salming BH på outlet är annars mitt senaste fynd! Riktigt riktigt bra BH!

• Telemarkgrrl

Guten morgen!

Kan dom inte ta bort den där tjejen i brudklänning som är ovanför den här rutan man skriver i?! Igår kom en kollega förbi och frågade vad det är för sida jag är inne på så ofta med den där tjejen i brudklänning. Lite pinsamt även om det bara är en kollega och inte chefen. Samma kollega slängde sig också fram en annan gång och skrek "Är det du?!" för att hon fick syn på en brud på BT. Får man vara hur nyfiken som helst?!

• viktualia

fniss... jaa det är en synnerligen välplacerad annons. skönt att de bytt bild i alla fall. var less på att se den förra! ny kollektion för KiK gissar jag.

fyyyyyyyy vad jag fryser. bussen var iskall på vägen hit och trots snart en halvtimme i värmen sitter jag fortfarande och kurar... får nog hämta lite te..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......