• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

ha ha ha
    välkommen tillbaka min underbara snusk alter ego du har varit saknad zozo
    prata snusk utan dig .... är som att nenne skulle låta bli att prata snusk i .... hela tre minuter

• Zozo

Lessen FrulLan, jag hade förirrat mig i arbetslivets träskmarker, men nu är jag tillbaka pa den smala (naja.. ) vägen, kantad av liksinnade, trogna BT-ister!

• viktualia

*garvar så jag gråter*

älskar er! puss!!!

men nu ska jag dra... med eller utan chefen i släptåg.... *skrattar så jag får hicka*

• nu är jag fruL

hoppsan
    zozo: du får inte komma så sent
    för nu måste jag kiiiiiiiiiiila
    (inte killa nenne ditt pervo om du läste det, och inte pilla på knappen )

till stallet så klart.
    Ridning är kul

ha ha ha ses i morrn
    puss

• Zozo

Hehehe! Hej pa er flickor!

Sent a sent.. vissa av oss har ju obligations liksom!

Meen jag kan banne mig inte koncentrera mig pa jobb när jag vet att vi ska till Luxemburg!! Har jag sagt det tro?! Nu är det klart i alla fall! Inte när och hur, men ATT vi ska är klart! (Och jag har redan sett en lägenhet och ett hus pa nätet till lämplig hyra, med paraglidingklubb pa nagra km hall!!!! Ska man behöva hitta job med?!)

• Zozo

Och shoppa ja! Jag maste hitta sandaler! Var sjutton hittar man sandaler i november!!??

• Jessie76

Arrgh!! Jag håller på att läsa ikapp men det inns int!!!

Men jag kan tipsa Majsan om när William skrattar på Aftonbladets hemsida - kolla det! Fan va gullig!!! Förstasidan var det på vid 14-tiden så det borde vara kvar *kraaaaaaam till Majsis*

• Jessie76

Och puss puss till Zozo och Oms som är såååååååååååååååååååå duktiga å jobbar med sina enooooorma högskolepoäng

• viktualia

Omsan har väl inte hundra miljoner HP... eller har jag missat något?!?

jaja... nu har jag sett till att FruLlan inte ska svälta på torsdag i alla fall. Det finns nog räkor så att det räcker till fler - nån spekulant?!

• Telemarkgrrl

Åååh så synd att du bor så långt bort Vickan! Annars hade jag definitivt varit spekulant. FruLlan kan kanske ta med en doggy bag och ta med resterna hem till Stockholm till mig?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......