• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

Hahaha - Frullan, gillar din journalistik!

Själv skriver jag som en kratta idag.. faaaan nu kommer mitt möte och STÖÖR mig!

• Telemarkgrrl

Åh men jag har också mensvärk och en gapig kollega här bredvid. Måste man verkligen skrika till andra människor som sitter tio meter bort, kan man inte bara gå dit istället och prata i normal samtalston?! Gah!

Synd att jag inte kan beama över ett par Orudis till dig, Majsan! Dom hjälper underbart.

• Telemarkgrrl

Åh, men nu vet jag vad som kan pigga upp dig, Majsan! Har du hörlurar och ljud på datorn? Kan jag skicka en liten kul film?

• Meddelande borttaget
  • mary81

Japp klappat och klart FruLlan

ARRRRGGGGGHHH det verkar som hon har flera liv, nu får jag väl ta och kosta ner faxen. Det är det tyngsta jag kan komma på eller kanske att jag kastar ner en påse hundskit eller nåt för att få tyst på häxan

• viktualia

Kram till Omsan!!

Skoj med livstecken! Och spännande arbetsuppgifter du yrar runt i!
    Håller en tumme för din man - värsta projektet! Men det mesta hänger på motivation, så det kan ju gå fast det lät tungt!

• mary81

Tellis idag är det revolt mot skrikiga idioter med pipiga väsiga olustiga äckliga röster-[ så gör som jag gör slut på dom bara:

Jag vill ha rolig film mia.1981@gmail.com

• nu är jag fruL

vickan
    det där inlägget lät som om det faktiskt var riktat till majsan
    det går även fast det är tugnt...
    alltså kasta faxjäveln du det har vickan sat

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......