• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

så går det när man inte bor i nån håla.... ha ha... Tellis... du får flytta till Örebro! då hade du ju kunnat varit med.. hi hi

f ö finns det en riktigt trevlig tapasrestaurang i Örebro som jag tycker ska bli ditt och mitt stamhak sen.... i den grååååå framtiden när vi bor i Ö...

chefens meddelande idag innebar jobb även efter nyår. trevligt!

• Telemarkgrrl

Grattis! Vad kul! Kan det tänkas bli ett fast jobb av det hela någon gång?

Restauranger i Örebro har helt gått mig förbi men det låter spännande med en bra tapasrestaurang. Jag har båda svärföräldrarna i Örebro, dom är skilda och båda har nya respektive. Så så fort vi är i stan så är det lunch hos dom ena och middag hos dom andra varenda dag. Det är en stor fördel med att bo där, man kan träffa svärföräldrarna lite oftare men mycket mindre intensivt.

• viktualia

näpp. fast jobb blir det aldrig. krånglig förklaring men det alternativet finns tyvärr inte. jag MÅÅÅÅÅÅSTE ta mig vidare och trögheten i att söka något annat är total.... dessutom finns det inte speciellt många jobb att söka... det handlar om kontakter och jag har inte så gott om sådana i rätt branch på rätt ort....

jag tror att mitt nyårslöfte till mig själv får bli nåt i stil med: Byt jobb! Isch.... läbbigt!

• nu är jag fruL

heeeeeeeeeeeeeeeeeeej flickor
    här ser det ut att finnas några vakna.
    men tele för sjutton
    Gör som vi andra! Ta tåget till vickans håla! det är värt det ska jag säga

alltså inte för hålans skull men för vickan... ahhhh du fattar.

zozo: skönt att ni bestämt er!!!!! kul när kan jag komma på inflyttningsfest???? Säg bara till

hmmmm örebro... är det där man ska bo???
    näe .... som sagt hellre i närheten av vickans hemhåla...
    oj vad nenne kommer gå igång på detta
    pervo nenne!

• viktualia

Vickan har trist! Maken är på rymmen även ikväll. Därför springer jag runt på BT och jagar FruLlan....

fast dagens snusk var ju faktiskt jag själv när jag skrev om chefen... ha ha ha...

när jag läste Zozos kommentar började jag fnissa... fnissade hela vägen in till centrum medans jag åkte buss... gick runt i affärer och fnissade för mig själv... tur att jag är hyfsat anonym i min jobbstad

Vart man SKA bo?!? Uppsala när det ligger nära Göteborg. TYP. *suckar*

• nu är jag fruL

ha ha ha
    dagens pervo
    VICKAN!!!!!!!!!!

vi borde ha en vandringspokal som går runt.
    idag tog vickan den DUBBELT om

fast det skulle inte bli så mycket tävling förståss.... nenne är ju rätt oslagbar
    när inte vickan blixtrar till förståss

Rättning vickan: det är JAG som jagar DIG!!!!!!

hmmm funderar på att gå och peta i lite färg i håret. Det var sjukt länge sen och ser ut som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.

• viktualia

åhå.... jaja... det är inte så viktigt vem som jagar vem.

för övrigt var jag inte så pervo (läs s.184 i gravtråden) utan svarade bara på en fråga från en nödställd medsyster.

så jag tycker bara att jag förtjänat EN pervopuckla idag! *skrattar så datorn hoppar*

:)
    ;)
    :D
    :(
    :o
    :p
    8)
    :[

• mary81

och här sitter ni och snackar snusk som vanligt
    Underbart!

Har iaf kommit hem från jobbet och hunnit slänga i mig en gigantisk godispåse ca 15 ostmackor.. inget skämt och sen en sovstund på det

Jag är ju också solo ikväll så jag tänkte gå in på BT och leta efter Leffe.. Fast Leffe du är väl inte så nasty att du gillar menstjejer va?
    hoppas hoppas.....

• mary81

åhhhh gjorde du!! va gott mums mums
    Shoppade du nåt??

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......