• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Drick vatten, andas försiktigt, ät godis om du har i närheten och försök gå hem tidigt!

• nu är jag fruL

majsan lilla
    usch mensvärk är INTE kul.
    Mens överhuvudtaget borde förbjudas. Gör nu som vickan säger och gå hem. Ta soffan, godis och en bra film. perfekt mot mensvärk eller deppighet.
    Du får en liten puss om det nu kan hjälpa

• viktualia

öööööö majsan.. felåt.. jag läser som en kratta! det stod ju att du HADE gått till apoteket... *snurr snurr*

*håller tummarna för att tabletterna ska ta snart*

sen tycker jag att du ska hem och äta järnrik kost... mer spenat, leverpastej och broccoli... fast kanske inte samtidigt!

• nu är jag fruL

vickan
    hmmmm broccoli, spenat och leverpastej mums vad gott. och jag skulle definitivt kunna äta dom ihop
    fast det kanske bara är jag det

• Zozo

Heeej flickor!

Bara in en snabbis, massor att göra idag - vill inte! Vill ägna mig at att inSUPA mitt BT-beroende! Hos er tjejer *blink, blink*

Vickan; jag har OCKSA över 200 poäng och typ 400 000 i skuld (näh, kanske inte.. men mycket är det), som bara VÄXER. Jag betaler av löjligt lite per ar. En tjej föreslog att jag skulle läsa lite till - TROR inte det! Inte för att man vet allt, utan för att jag fick slag pa akademisk världen som var sa fruktansvärt världsfranvänd. Suck!

Mer sprit till folket! Eller choklad i alla fall...

• mary81

tabletten börjar göra sitt
    *halleluja* men f n vad jag blir arg på allt när jag har så här ont, det är en kärringjävel ute i bilhallen som skriker och har jobbig röst så ini helvete. Jag har lust att ta helt skrivbordet och langa i huvet på henne

Men tack ni är såååå söta som bryr er om ska gå tidigt hem och köpa ca ett kilo naturgodis och hyra en tjejfilm för jag är själv ikväll

• viktualia

Smöris Zozo... och jag går rakt i fällan! på dig! Hi hi!

Nördgränsen går vid 200 högskolepoäng.. ha ha ha... vi är flera nördar här...

Studielån suger.. jag betalar som sagt knappt 1500 i månaden.. men det känns inte som att skulden minskar...aaaaaaaaaaaaaa hata!

• mary81

och kanske lite broccoli och leverpastejsröra mmmmmmmmmmm

• nu är jag fruL

majsan
    snälla kan du inte ta skrivordet och verkligen langa det i tantens huvud ?????!!!!
    jag skulle vilja läsa den annonsen i tidningen i morgon.

pipig kärring på mecken fick skrivbord i huvudet av blödande helgalkis

• viktualia

Majsan! Präktiga Vickan här!

Gör en god sallad med caesardressing, brödkrutonger, lite vanlig sallad, en stor fet näve bladspenat, lite grillad kyckling i bitar - ät och njut!
    Avsluta med naturgodis och nån gurkdrink.. hi hi hi!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......