• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

majsan: min karl och jag firar snart 6 år tillsammans. han är 30 och jag 29.

• mary81

Hej tellis det var längesen
    Ja jag har mjukat upp honom så det kommer nog lösa sig Jag brukar inte ha några problem att prata men ett par glas vin skulle ju inte sitta fel när vi träffas

• Jessie76

Hmmm ska kolla med hubbien Får väl smörja upp honom först och sen fråga lite snällt... Hmmm undrar om jag ska ta på lösögonfransar och fladdra lite Zozofransktförföriskt eller bara köra pang på rödbetan? *kliar mig frenetiskt i huvvet*
    Detta tål att tas en kaffe på

• viktualia

Jessie... jag förstår verkligen att det är mer än klurigt att bara dra ner från Luleå för lite vinpimpling med okända BT-polare... men OOOOOOOOOOOOOOO vad skoj det skulle vara om du kom! Annars får vi väl dra in den berömda helikopern i det hela.... blir ju klurigt med Zozo också som är nånstans i Asien då..

• viktualia

nu är det dags att dra hemåt... herrn och jag ska till DUKA och försöka avsluta vårt "önskelisteprojekt" där. Den minnesgode minns att det krånglade så j-la mycket och jag hoppas att de är snälla idag.... grrrrrrr

kram på er!

• Telemarkgrrl

Vi har varit tillsammans i 7,5 år. Och inte en enda sjuårskris i sikte.

• Telemarkgrrl

Hmm, jag gillar såna där softa pianobarer när man ska ta ett (nåja ...) glas vin och prata. Som tex baren på Clarion vid Skanstull. Fast dit hittar väl inte Omsan?

Hmm, vad finns det mer för trevliga ställen i city? Hjälp, jag kommer inte på ett enda. FruLlan, var är du?! Du kan säkert sånt här!

• Zozo

Vi har varit tillsammans i 13 ar och snart en vecka vi Och visst har det varit kriser, kanske inte just sjuars.. men vi hade en häftig för tre ar sedan ungefär, men det är väl sa när det blir problem att antingen sa tar det slut eller sa lôser man det och gar starkare ur krisen.. och det gjorde vi och slog slag i saken och gifte oss!

• Jessie76

Samma här Zozo - fast vi har "bara" vart tillsammans sedan -97 förlovade sedan -98 och married with children sen -06

Småkallt i 6livet i ett par tre fyra fem år kanske (medan jag hade spiralen på plats) men sen vart det fart

• viktualia

Duka var halvsnälla.... bonusen som vi får på summan som våra gäster köpt presenter för blir högre än normalt eftersom Duka krånglade så in i bänken. Resultatet är att vår nya servis kommer vara hyfsat fullständig plus att vi får ett hel laddning med nya bestick! Jag som varit emot bröllopspresenter från första början tycker ändå att det är skoj att vi numera har en snygg servis.

Rörstrands Swedish Grace i färgen Is om nån är nyfiken! Vinglas av typen Capri från Kosta boda och besticken Boston från WMF.

Vad fick ni andra i bröllopspresent?!? *nyfiken* (Och Majsan: vad ska ni önska er?)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......