• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

vickan:
    Jag lyder order
    ska INTE ha dåligt samvete utan ska baaaaaaaaaara njuta.
    fasiken vad trevligt.

om det är någon mer som kommer så får jag altid dubbelrum på hotellet så det finns en extra säng till någon i vickans håla

neeeeeeeeeeeeeeeej pervo nenne:
    INTE den hålan
    Fyyyyyyyy tror du jag ställt en säng där
    usch vad tror du om vickan egentligen
    och om mig

• viktualia

nenne78 - allvarligt talat är väl inte valmöjligheterna mycket större för mig heller.. visst kan jag jobba med olika uppgifter i samhällsvetarbranschen.. men sårbarheten inför krångel på arbetsmarknaden har nog inte förändrats pga min utbildning faktiskt... möjligen har jag sluppit lyssna på tjat om att jag borde utbilda mig de perioder jag varit arbetslös... Vem säger åt nån med 205 högskolepoäng att plugga MER?!?!

• viktualia

åååååååååå

ni får ju inte rymma från mig!!!!

nenne...först nu kom jag åt att läsa dina hemliga meddelanden i min gästbok... tycker sånt är så HIMLA skoj!!! hi hi!
    Är barnsligt nöjd med min fula hemsida med gästbok... inläggen i den är vansinnigt gamla men inte mindre skojiga för det..

bäst att dra till med lite gubbar nu när ni verkar ha dragit... så jag får nåt sällskap menar jag....

Den vanligaste, som visar att du är glad, eller att du just skrev något roande.
    En flört, mjukar upp om man t.ex. har skrivit något som är lite sarkastiskt.

• viktualia

oooops.. jag kopierade hela listan men tog inte bort alla förklaringarna.. jaja...kan ju inte lyckas jämt...

• Telemarkgrrl

Jag har också en bit över 200 poäng men är också fastlåst i min bransch. Tyvärr. Även om jag trivs nu så är det inget jag vill hålla på med i 30 år till.

Nää, jag skulle vilja ha ett litet café som går väldigt bra men som har få kunder. Så att man kan ta det lugnt och sitta och läsa och så.

• Jessie76

Hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Å du som har masssssssssor med högskolepoäng Eller hur var det nu när man hade skrivit nåt sarkastiskt

• viktualia

Jessie - den bjöd jag på!!

Telestubben - jag vill äga ett pensionat dit folk kommer och varvar ner och äter vrålgod mat...

• mary81

tjejer jag gråter här för jag har sån mensvärk. Har precis gått till närmsta apotek 2 km bort för att köpa ipren, så nu väntar jag bara på att det ska släppa

• viktualia

stackars sate!!!!! mensvärk är terror!! men kan du inte rymma från jobbet och skaffa lite piller.. .du lär ju ändå inte göra några topprestationer när du har så ont!

*kramar och tycker synd om*

Och så ett tips: I min handväska har jag ett pennfodral som är mitt survivelkit där allt från smink, nagelsax, värktabletter, allergimedicin till tändstickor,våtservetter och sugrör finns! sånt är bra att ha!

Vickan präktig?!? Jo det kan ni hoppa upp och sätta er på!

• mary81

Vickan jag har redan rymt till apoteket, och jag säger till mig själv varje gång att vara förberedd och ha tabletter redo när merren kommer men jag lär mig aldrig. Jag är motpolen till präktighet

En av mekanikerna tittade precis in och undrade hur det var med mig
    - Du ser ut som ett spöke vad f*n har du gjort?? Kul och höra jag vill hem och äta godis och ett lager värmekuddar på magen NUUUUUUUUUU

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......