• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Nenne - ojdå.. men på nåt sätt kanske det var skönt... att det inte var drömhuset... apropå att det ALDRIG är rätt läge...

Jessie - ojdå... stackare! jag tycker att det är tillräckligt krångligt att hitta sköna BHar i stl 80D. *kram från lillboobisen*

• Telemarkgrrl

Haha, nä, den där fighten ger jag mig inte in i, jag har bara små vårlökar.

• Telemarkgrrl

Nenne - synd på huset! Men det var nästan skönt att höra att det var lite av en besvikelse, nu behöver ju ni inte vara på ruinens brant den här veckan.

• nenne78

chalottenlökar här! :-s

• nenne78

Telemarkgrrl
    japp, jag tar det nästa vecka istället.

• nenne78

prova att hitta fina BHar i storlek mini som inte gör små fickor där man kan stoppa snickers och pengar.

• viktualia

kläder är besvärligt oavsett kroppsform verkar det som. själv är jag kort, tjock, har jättekorta ben och förhållandevis lång överkropp. det finns sådana kläder.. men man får leta! *fortfarande nöjd över klänningen jag hittade förra veckan*

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Vickan - jag har också svårt att hitta kläder trots att jag är medellängd (med ett par kilon för mycket iofs). Tröjor slutar vid naveln, ärmar är för korta, byxor flaggar vid fotknölen, byxor går inte ens upp över låren.... Inget kul alltså.

Fast jag köpte en jättefin och tjusig kavaj igår och känner mig nästan glamorös idag med kavalj, jeans och stövlar med klack, till skillnad från mitt vanliga jag med sunktröjor och gympadojjor.

• viktualia

planen för gårdagens shopping var ju att hitta byxor men det hann jag inte. shopping är ju dessutom inspirationsstyrt...

APOR vad jag är sömning.. HUR ska det här gå... dags för fika men...ujuj... jobbprestationerna är inte på nån hög nivå... snark! ska träna på lunchen idag också minsann!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......