• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

degmage är bara förnamnet... sumomage i miniformat kanske?!?! men mest av allt honungsmeloner som stör när jag ska sova... ligga på sidan är bara nästan bekvämt... blajblaj

förresten: Jag underhöll mig kära make med högläsning från sid 184 i gravidtråden igår... (hm med censur för mitt nick) han garvade ganska rått han med... hi hi... så majsan... BT är inte så farligt för killar....

och sen berättade jag för honom vad FruLlan ska få för mat när hon kommer imorgon - makens kommentar: Fniss, det lät romantiskt!
    Mitt svar: Jopp, det är dags för hobbyalkisarna att träffas!
    Maken: Ja, vi har ju gott om sprit i alla fall

• nenne78

låter som en helmysig kväll ni kommer att få

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • nenne78

oms

oh! kan han plocka upp pengar från golvet med skinkorna? *låtsas klämma på en rumpa i luften*

• Meddelande borttaget
  • viktualia

nenne - prutt i bubbelpoolen! det skulle kunna varit jag (om jag inte var klorallergisk och inte får gå och bada på sådana där ställen)!!! ... jag pruttar HELA tiden... *skrattar gott*

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

min make är 182 cm, väger som en fluga och vi är OCKSÅ helan och halvan. Han har bra kondis utan att träna oftare än typ varannan vecka. Börjar bli ordentligt tunnhårig (inte konstigt med en sådan fru....) och är VANSINNIGT stilig i kostym.. hi hi... Äger bara märkeskläder... den mystiska människan.. och hans klädshoppning är rent störande: Han passar ALLTID i kläderna han tittar på... letar bara fram stl M och provar: Jo, den satt bra!

*jag blir GALET avis på sånt*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......