• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

åhhhhhhhhhh den som hade fått något starkt till lunchen....

näe leffe dricker bara jäger och bävergel

• viktualia

Stackars mig! Lunchgympan var inställd. BLÄ!

Men nu sitter jag och skakar av skratt... ni är ju OSANNOLIKA... ha ha ha ha... Stackars Omsans makes snopp som fått en hel sidas pladder om sig här....

Tycker fortfarande att Nennes man har konstig näspetar i form av hennes tår....

• Telemarkgrrl

Det går liksom inte att föreställa sig hur små tår Nenne måste ha, eller hur stora näsborrar hennes man har!

• nenne78

*nöjd över att ni fick något att klura på*

nu ska jag ut och packa kartonger så jag blir packad och glad!
    Lunchen var f ö knäppkorv (passande, va?) och hemmagjort potatismos med morötter. Min man är händig han!

• viktualia

Fnitter.. Telestubben.. du har en poäng där.. jag tänkte bara utifrån mina bjässar till stortår... klantigt! jag är ju inte norm... Nennes kanske är pyttesmå!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

OMS!!!! Nu skrev du "LIPAR". Och jag gissar att det var "lipar" i meningen räcker ut tungan?!?! Min konstiga man som är från Västkusten anser att "lipar" bara betyder gråter.
    Najs med nån på min sida - vad tycker ni andra i denna rafflande fråga???????

• nenne78

lipar man sträcker man ut tungan. Så det så.

• nenne78

å kanske gråter, men det känns som slang. (hoppa på mig bara fruLlan, men nu menar jag inte sån slang!)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......