• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

ojdå!!!

hm.. själv övade jag snuskprat när jag bodde på studentkorridor i Solna och hade totalt GALNA grannar! Obs! övade bara på PRAT! Var tillsammans med min nuvarande make redan innan jag flyttade in där.

• Zozo

*skriker av skratt*

Ni är för otroliga! Här kommer man lugn och nagotsanär sansad efter ett möte och tittar in till er.. sekunden efter ligger man och skriker av skratt i en hysterisk krampboll pa golvet, medans de stackars kollegorna utanför dörren undrar vad farao som händer...

Och JAG fattar inte varför omsan ska sitta och grata at skärmen i alla fall!!??

• Zozo

Och Tele - kom inte och försök vara oskyldig el ens fd-oskyldig i det här sällskapet! Vi har sett IGENOM dig!

och förresten.. PITT!

• Zozo

*zozo tyckte det hade gtt för lang tid utan snuskiga ord*

• nu är jag fruL

pitt pitt på dig du

• nu är jag fruL

vaddå snuskigt
    är inte det en helt vanlig hälsningsfras

eller?

• viktualia

Ett mål med tråden kanske är: Minst ETT snuskigt ord på varje sida....

undrar vilket jag ska välja.. jag var ju inte med när ni testade filtret....

Oral6 väljer jag att skriva!

• nu är jag fruL

har inte nenne kommit tillbaka från hon var och bajsade ännu

jäääääklarns vilken korv det måste vara

• Zozo

Fattar ni hur mycket vi skrivit sedan den här traden föddes???!! Tänk vad häftigt! Har svart att tänka mig en hel arbetsdag utan er! *blink, blink*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......