• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

JAG, näh... men tänkte pa de stackars smygläsarna som inte vagar (eller vill?) posta här... De kanske sitter och svimmar pa sina kontorsstolar!

• viktualia

*skrattar så jag gråter*

Zozo - jaaa det kan man fråga sig... Stackars Telestubben har ju tystnat i alla fall.....

....älskade Stubbisen... vi är inte farliga! kom fram igen!

• nenne78

märü
    Hoppa och skit får du randiga ben! Jag gör fina kringlor till skillnad från din sprutlackering.

• nenne78

åååh jag måste verkligen jobba istället, men så fort jag ser att det blivit ett nytt inlägg bara MÅSTE jag kika. Hur blir man fri från detta???? Eller VILL man ens sluta BT:a?

• mary81

nennu hurdududu
    sprutlackering kan du stå för själv, här kommer det högst ett par harpluttor nån gång i veckan som luktar mumma kardemumma

• mary81

och nenne om du gör kringlor i kartonger så kanske folk tror du bakat bullar till dom på jobbet och smakar sen mår dom såhär

NENNE hur vågar du visa dig på jobbet egentligen Fru skithål

• Telemarkgrrl

Hahaaahaaaaa, jag tror jag dööööööööör!! Ni är ju helt underbara små pussgurkor!!

Stackars, stackars det lilla filtret, det måste ju jobba övertid idag. Det är säkert nån liten server som står och ryker idag.

Vickan, jag må vara pryd med lättskrämd är jag inte. Jag är tuffare än somliga tror! *sagt med Mowgli-röst*

• mary81

ok här kommer seriösa majsan fram för en sekund... för jag vill ju bara säga att jag ska till frissan nu
    wish me luck

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......