• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

blä blä blä

vad är då min mormor på 90 bast?!? mer tant än du i alla fall! så det så!

fyyyyyyyyyyyy jag vill också åka hem nu! alla kollegorna har gått och det har ju vissa här i tråden också gjort... blä! måste jobba fast det är mörkt ute och jag vill ligga i soffan och gosa med maken!!!

(i verkligheten: kommer jag att städa lägenheten så att det går att släppa in fruLlan, ringa vår vigselfotograf och slösurfa fast hemifrån istället)

• nenne78

ha! jag är iaf född på 70-talet!

• nenne78

määäääääääääähhhh viktualiaaaaaa nu hamnade jag ju på tjuvlyssnat istället för att jobba *skrattar*

• viktualia

Lurad! Lurad! Lurad!

Min make är helt beroende av tjuvlyssnat... sitter och läser i evigheter hela tiden...

• nenne78

ja det var riktigt kul, man har nog sagt en och annan blunder själv ibland *fnissar* Ibland tror jag att jag är blond...

• viktualia

oojaa... jag bidrar dagligen med mindre lyckade formuleringar... tur att jag skriver NÅGOT mer koncentrerat än jag pratar.

favvocitat från en kompis som också pratar lite väl mycket: "Tanken föds i munnen!"

och

"Jag pratar medans jag misslyckas med att tänka"

• nenne78

det sista var ju grymt bra!

• nenne78

ååååååh nu har jag knappt jobbat sen 4!

• viktualia

nu går jag hem!

sov sött eller nåt!

pax för att inte frysa på bussen igen!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......