• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

Jessie - saaa härliga kort! Och fjant! inte e du tjock! (Du skulle ha sett MIG för nagra manader sedan... pa 100kg plus)

• Zozo

Och jättehäftig bukett!! GILLAR

• viktualia

Uträkning: antal inlägg dividerat med trådens ålder i dagar!

Jessie - du är fortfarande en skönhet, och vi med runda former har roligare! så det så!

Zozo! jag är i min jobbstad - min bruna manchesterfåtölj är ledig - nån som vill sätta sig och sova i den?!?

• Zozo

Vickan -JAG, JAG JAG! *hoppar och viftar med uppsträckt hand*

• viktualia

japp! det är bara att ta helikoptern och komma!!! man kan nog få låna min sjal också... och sen får du ju hänga med hem till mig och käka räkor med FruLlan! Perfa! Zozo! Perfa!

• Telemarkgrrl

Åååååh Jessie!!! Vad fina ni var! Och du är ju jättevacker! Men tänk, jag trodde du skulle vara mörkhårig, trodde alla norrlänningar var det.

Fin kyrka ni var i också! Där har jag också varit på bröllop. Jahadå, jag har faktiskt varit i Norrland flera gånger. *stolt*

• Zozo

Tele: Äh nu later du som fransmännen.. De far alltid en sa besviken blick när de ser mig.. "Nä men, du e ju mörk.. trodde att alla svenskor var blonda...."

• Telemarkgrrl

Zozo - jag veeeeeeeet, jag brukar få höra samma sak utomlands. Har också fått höra såna där saker som "What's the school system like in Switzerland?" och "Oh, I just love your beautiful capital, Copenhagen!". Eeeehh....

• nu är jag fruL

zozo
    det är vel för att den enda svenska film de sett är fäbojäntan

• Zozo

Tele: eller som jag läste i en engelsk ungdomstidning när en svensk grupp slog igenom "nu visar det sig att Volvo och Toblerone inte är det enda bra som kommer fran bastuns hemland"... ööh!!??

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......