• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

Näe, jag skojar. Han fick snora själv jag orkade inte engagera mig. zzzzzzzzzz mmmm oooo zzzzzzz iihihihihih zzzzzz mmmmmm meraaaaaaaaazzzzzzzzz

• nu är jag fruL

nenne
    erkänn att han snöt sig i dun muuuuuuuuus

• viktualia

majsan! håret växer ca 1,5 cm per månad.. åtminstone mitt hår... det växer mer när det är varmt så du får åka på solsemester med karln och supa, pöka och få håret att växa!!!

• mary81

nennnne försök inte lura oss att du inte är ett vilddjur i sängen, vrålar grejer som åhhhhhhhhh ta mig med din Bautaballe nuuuuuuuuuuuuuup

• nu är jag fruL

vickan
    menar du att håret växer mER om man pökar

shit vad långt hår nenne måste ha

• mary81

TACK VICKAN!!!!!!! jag trodde på 1cm men då har jag extra 0,5 och glädjas över...

resa har vi inte råd med innan bröllopet, tror du solarieöarna funkar

• viktualia

Nej... nu blev det FEL jö!!! Håret växer mer när det är varmt VÄDER... ujujujuj...

• viktualia

näe jag är skeptisk till solarier.. inte bra med sånt..

de flesta frisyrer går att rädda med lite hårprodukter i - så du får väl testa det. annars kan du gnöla tillsammans med Zozo.. hon fick ett liknande utbrott senast hon hade varit hos frissan.

TIPS: I min lilla håla finns det duktiga frissor minsann!

• nu är jag fruL

vickan
    min tolkning av ditt inlägg nu var otroooooooooooligt porrigt

har du en egen frisör i din håla

wow

• viktualia

suckAR!!! Du är ju omöjligen FruLlis!!

Japp! Jag har en egen frisersalong som ligger djupt inne i hålans Kula! Så det så!

fnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    var är filten, soffan,tekoppen och fruLlan?!?!? ser bara tekoppen och fryser JÖ!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......