• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

fy vad mysigt det skulle vara med en dag i soffan.
    Känner verkligen för det.
    Vill INTE sitta på jobbet....

• Telemarkgrrl

Pitt pitt på er små vänner!! Jag var bara tvungen att ta sovmorgon idag, det var så gosigt i sängen att det bara inte var möjligt att gå upp. Men nu är man på plats igen.

Men stackars stackars lilla Majsan, vilken katastrof! Du gav väl kärringen en riktig omgång hoppas jag (neeeeeej, Nenne och FruLlan, inte en såååååån omgång!)! Lite sprut med hårtoning i ögonen eller nåt förtjänade kunde hon gott få!

• viktualia

Telestubben... jag tänkte samma tanke i ca 2 min... men sen störtade jag upp och ut i ösregnet...

Regnar det i Sthlm också?!? bekymrar mig över en kompis som håller på att flytta inom Ua idag!

• Jessie76

God morgon kamrater - här var man saknad som vanligt

Ja ni får komma till min håla, men vi har dåligt me slslombackar här

Få se nu... Jag är 169 cm kort och har mellan 38 och 41 i klövar.
    Jag har 85G c:a (men snart 80 ) i bh-storlek och är livrädd å slå ihjäl min make när jag vänder mig för snabbt i sängen . Finns dock fler nackdelar än fördelar med stora juver - det är dyyyyyyyyyyyyyyyyrt (MINST 300spänn för en bh)och gör oooooooooooooooooont Det är därför jag springer till kiropraktorn 1gg/månad.

Min gubbe: lång å reslig, fast han krympt sen vi träffades , stor näsa men innan det skulle falla mig in att stoppa in en fot där?=?!!??! Du är sjuk Nenne
    Snabeln är fin och snorar ofta, fast inte igårkväll och inte dagen före heller så nu är frun suuuuuuuuuuuur

Lipar betyder gråter - fast sådär tjurigt, inte på riktigt. Sorry Vickan, NÅN måste ju säga som det är

Jag bajsar var tredje dag eventuellt, så jag dricker Inolaxol morgon och kväll men får ändå inte skita - då vet ni. Det är INTE roligt och INTE lätt att försöka gå ner i vikt då kan jag säga

Nenne, jag tror inte att du sket kartonger, jag tror att du packade bajs - sorry

Vickan - jag fyller år 5 december

Sen undrar jag - hur fan har du räknat ut att vi snittar 56 inlägg/dag??????

Pitt på er alla förresten!!!

• nu är jag fruL

ha ha ha
    jessie
    du är för skön
    det där var jordens bästa nlägg
    jag tror fanmimej att du kommenterade och sammanfattade allt skiiiiiit som förekommit härinne under ja länge.

Pitt på dig min löktant
    du är ALLTID saknad.

Attans snålkarl du har som inte snorar på dig
    eller snorrar om du nu vill

pitt pitt

• Zozo

God morgonpitt till er allihopa!

Majsan: Hu - sla ner tanten! (inte frullan alltsa utan frisörtanten) Jag fick SPEL förra gangen.. Jeysus, det var värre när jag gick ut än när jag kom in i salongen! Där fick jag för att jag var mesig och tyckte att inte skulle väl jag braka om att fa frisörskan jag hade sist...

Vickan: - JAG har te, jag har te, var eeee ni??? *kommer springande med tekoppen skvalpande och andan i halsen*

• nu är jag fruL

ihhhhhhhhhhhhh
    vad fint jessie
    dur är ju en riktig pang brutta

och så tycker jag faktiskt inte alls att du är fet
    kanske inte direkt mager
    men fet
    näe det tycker inte jag

men schyssta lökar

avundsjuk

fan mina syns ju knappt ens med förstoringsglas

• nu är jag fruL

hejsan zozo pitten

kul att du behagat dra ut morgonpitten och komma hit

• Zozo

*surar* (aterigen)
    Min make spelar dator till kl 03.00 just nu och kommer och vill snoras efter det... Nämen, jag, till motsats till Nenne, vill gärna vara VAKEN (eller atminstone halvvaken) om det ska snytas nagot alls! Sa petig är JAG..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......