• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Zozo, nämen suck alltså, det där tar ju priset!

• viktualia

snart är det dags för promenad... helt SJUKT det är ju liksom mörkt ute fast det är mitt på dagen.. bläääääääääääääää

vi ska kompensera att vi inte fick nån lunchgympa igår med att gå rask lunchpromenad idag!

men VEM vill gå ut nu?!?!?

• Telemarkgrrl

Hahahaaaaaa, kollade just in mitt horoskop för idag och där stod det så här:

"Arbete
    Jobbet kan idag få stå tillbaka för privata ärenden. Men det arbetar du snart igen då din arbetsmoral för tillfället är mycket hög."

Nåja, den första meningen stämmer ju iallafall!

• viktualia

*asgarv*

jag har inte fått många knop gjorda på jobbfronten på förmiddagen.. ha ha ha ha

• Telemarkgrrl

Inte många knop här heller och nu blir det lunch! Idag blir det piccata, mmmums! Men ingen promenad för det regnar i Stockholm. Men min mamma mumlade nåt igår om att det är 38 dagar kvar till juuuuul! Alltid något.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • mary81

Jag är så ledsen, har klumpen i halsen hela tiden för mitt hår. Det är såå kort orkar inte jobba eller göra nåt. Försöker hela tiden tänka på perspektiv att vafan folk svälter och här sitter jag och tjurar för mitt hår men jag mår piss just nu

Men när jag fick se dig JESSIE och din fina familj blev jag iaf glad, ni var så vackra och fina

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......