• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

ha ha ha
    fast den snorar ibland
    och skulle behöva snytas kanske

• viktualia

*asgarv*

det är ju sant förstås... det är kanske det man skulle kalla det som händer efter att man pökat... då SNORAR snoppen.. hehehe...

FAST jag är faktiskt mer på humör för att lägga mig i soffan under en filt och dricka te just nu...

• nu är jag fruL

åhhhhh vad mysigt
    kan inte jag få ligga skavfötter med dig i soffan
    med en egen kopp te och så kan vi vel se på någon riktigt sliskig film och bara gotta oss åt att vi är inomhus när det regnar och är trist ute

• mary81

morning lovergirls

har varit sjukt ledsen efter frissan igår, f*ttan klippte f*n av hela håret fast det bara skulle toppas och klippas upp lite. Vaknade ledsen imorse också och så kommer man till jobbet och kliver in på BT och får läsa om pittar igen.....

och jag blir sååååå j*vla glad

FruLlan jag håller med om beskrivningen om sötsnoppen.......BAUTABALLE låter bättre
  • viktualia

jooo! mer trängsel i soffan! Är det nån mer som vill vara med i soffan, nån mer som behöver te och lugn stund just nu??
    Eller är det bara FruLlan och jag som är vakna?!? Konstigt!!

förresten är jag prydlig när jag vill och porrig när jag vill... hi hi.. brukar chocka en av makens jobbarkompisar med fult språk.. han tror, trots att han känt mig ett antal år, fortfarande inte att det finns frikyrkobruttor med ovårdat språk... KNAS!

• viktualia

Stackars Majsan!!!!!! Tänk att det ska vara så KLURIGT att hitta vettiga frisörer! *JÄTTEBAUTAKRAMEN*

och lite PITT på dig!

• mary81

ja det känns typ som att en 4åring har klippt mig
    tjejen innan satt och grät, hur kul var den och sätta sig vid den frissan efter???

Min kompis är en jätteduktig frisör men hon hade ingen tid den här veckan så jag gjorde en chansning och gick till nån annan.

Men jag fick mycket kärlek och snabel igår kväll för att tröstas

• nu är jag fruL

det är därför man aldrig ska gå till frisören

Lösning

kör vilt ovårdat långt hår som man kan toppa själv

• mary81

hhhhhhhhhhhhhuuuuhuhuhuhuhuhhhhhhh
    FruLlan det var ju det jag hade
    nu har jag en söt kärringfrisyr= INTE JAG

hur många cm växer håret på en månad? (asså inte f*tthåret FruLlan) jag vet vad du tänkte

• nenne78

guuuuuooooood måååooouuurrrniiiiiiiiingggg!!

Hej, förlåt att jag inte varit här tidigare, jag kom nyss. Två gånger.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......