• rocketqueen

Tipstråden för makeupaholics!

Nu är det väl dags att starta en ny tråd där vi kan tipsa varandra om de bääästa produkterna (och varna för bottennapp)!

Jag börjar med att rekommendera Max Factors "Masterpiece"-mascara, ca 120 kr. Definierar, ger volym. Klumpar inte, borsten som är så hypad är faktiskt riktigt bra och lätt att måla med. Man kan bygga rätt mycket utan att det blir spindelben och den håller sig snygg hela dagen.

...och så en parfym, klassikern "L'Eau par Kenzo", frisk och fräsch utan att vara tråkig.

Tidigare: www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1366308-5.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1691460.html
    (ok, mest Mia.Maria, pickolina och jag, men vi tipsar om bra grejer! :D:D)

• Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!
  • rocketqueen

Ja nu så! Nu har du mail!

• tingtingeling

kalas! snart har du också det! hang on...

• pradagirl

hej rocketqueen

Du beehöööövs för oss där ute i smink djungeln.
    Jag kommer garanterat ha dig på min tio i topp blog, direkt.
    Keep up, let us know.

• rocketqueen

TACK pradagirl! Hur tycker du den ser ut, något du saknar eller tycker är extra bra?

• jocelyn

Jag vill SÅÅÅ hjälpa dig i bloggen och skriva recensioner etc. har ju privat tusentalsprodukter!

Måste f.ö säga att benfit dandelion var urkass på mig, jag såg ut som mig själv men rödrosa och liksom talkig...

Är det ngn som vill byta smin ketc och det går att göra via rocketqueens site så är jag gärna med där!

• vixen not a tramp

rocketqueen

ÄNTLIGEN!
    Jag har länge velat, och tjatat, att du ska sakka en blogg, så GÖR du det !!! Satan så skoj!!!

Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!