• rocketqueen

Tipstråden för makeupaholics!

Nu är det väl dags att starta en ny tråd där vi kan tipsa varandra om de bääästa produkterna (och varna för bottennapp)!

Jag börjar med att rekommendera Max Factors "Masterpiece"-mascara, ca 120 kr. Definierar, ger volym. Klumpar inte, borsten som är så hypad är faktiskt riktigt bra och lätt att måla med. Man kan bygga rätt mycket utan att det blir spindelben och den håller sig snygg hela dagen.

...och så en parfym, klassikern "L'Eau par Kenzo", frisk och fräsch utan att vara tråkig.

Tidigare: www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1366308-5.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1691460.html
    (ok, mest Mia.Maria, pickolina och jag, men vi tipsar om bra grejer! :D:D)

• Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!
  • vixen not a tramp

Jag vill ha lancomes läppsift color fever 200, tror det heter Beige I hate her. Kanonsnyggt!! Ja, det tar aldrig slut liksom...

• tingtingeling

pust, jobbig kväll det här...
    ;)

• rocketqueen

Jag vill ha något snyggt nude-läppstift! Tips? Du gillar det från Versace, väl...

• vixen not a tramp

rocketqueen
    OH_MY_GOD!

• tingtingeling

ååååååååh... snygg... men som du rocketqueen vill jag helst ha BIN

• vixen not a tramp

Jo, det är okej...eller nja, jag är inte helnöjd faktiskt. Lite för "mörkt", lite för skimrande på nåt sätt. Gillar läpppennan från YSL nr 16 tillsammans med med väl insmorda läppar. Har återgått till att ha flytande foundation på läpparna oxå. Varierar lite....Versace glosset är helt OK!

Svårt att hitta snygga nudeisar. Kolla in BARE från MUS imorgon, det har jag, men det är aaaningen för rosa. Men snyggt!

I like it beige!

• vixen not a tramp

rocketqueen
    MEN, du är ju Queen of Red Hot Lips!

Fast, variation förnöjer såklart....

• vixen not a tramp

Snart 600 inlägg, vilken kväll!!!

• rocketqueen

Mia.Maria
    Ja, jag älskar ju röda läppar över allt annat! :) Fast som sagt, omväxling förnöjer... Ska kolla upp det du nämnde!

OJ, vad många inlägg på kort tid!!

Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!