• rocketqueen

Tipstråden för makeupaholics!

Nu är det väl dags att starta en ny tråd där vi kan tipsa varandra om de bääästa produkterna (och varna för bottennapp)!

Jag börjar med att rekommendera Max Factors "Masterpiece"-mascara, ca 120 kr. Definierar, ger volym. Klumpar inte, borsten som är så hypad är faktiskt riktigt bra och lätt att måla med. Man kan bygga rätt mycket utan att det blir spindelben och den håller sig snygg hela dagen.

...och så en parfym, klassikern "L'Eau par Kenzo", frisk och fräsch utan att vara tråkig.

Tidigare: www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1366308-5.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1691460.html
    (ok, mest Mia.Maria, pickolina och jag, men vi tipsar om bra grejer! :D:D)

• Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!
  • Junibrud 07

Får väl tillägga att jag själv är blondin och MUS brynskuggan fungerar bra till mig. Inga röda toner

• rocketqueen

tingtingeling
    Wow!! Kan säga att de allra, allra flesta av BB's paletter är höjdare. Förresten, en mörk skugga som heter "Smoke" är supersnygg som liner.

Mia.Maria
    Deal! :)
    Aha! Svårt, just blonda ögonbryn är jag inte super på... Men vet att Chanel har en bra penna i cendréfärg!

• vixen not a tramp

Junibrud 07
    Tack, har precis beställt två grejer från SBN, hoppas de är bra annars får jag väl traska dit! FACE ljusaste "Björk" tycker jag nämligen är för mörk. Har testat några andra skuggor, men det blir inte klockrent, och det mÅSTE det ju va!

• vixen not a tramp

OJ vilken trafik!!!!

• rocketqueen

beach, menar du smink och/eller hudvård?

• Junibrud 07

Ja, visst är det kul??

• vixen not a tramp

beach
    Jag är inget superfan av ders hudvård. Men de har fint läppglans och en del snygga skuggor. Gillar inte deras foundation nå vidare, men Pickolina tycker den är grym. Smaken är som, ja du vet...

• vixen not a tramp

Junibrud 07
    Låter onekligen MYCKET bra!

• beach

Jag tänkte på hudvårdsprodukter. Jag håller på att bli tokig på denna djungel. Var på väg att köpa decleor produkter, men de är lite för dyra..

Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!