• rocketqueen

Tipstråden för makeupaholics!

Nu är det väl dags att starta en ny tråd där vi kan tipsa varandra om de bääästa produkterna (och varna för bottennapp)!

Jag börjar med att rekommendera Max Factors "Masterpiece"-mascara, ca 120 kr. Definierar, ger volym. Klumpar inte, borsten som är så hypad är faktiskt riktigt bra och lätt att måla med. Man kan bygga rätt mycket utan att det blir spindelben och den håller sig snygg hela dagen.

...och så en parfym, klassikern "L'Eau par Kenzo", frisk och fräsch utan att vara tråkig.

Tidigare: www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1366308-5.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1691460.html
    (ok, mest Mia.Maria, pickolina och jag, men vi tipsar om bra grejer! :D:D)

• Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!
  • jocelyn

Angående DiorShow mascara, tja den är väl ok men bered dig på att borsten är GIGANTISK. Knepigt innan man får in knycken.

Jag undrar hur den nya "DiorShow Unlimited" är? Ingen som fått tag i den än?

• pov

Hej

Måste bara puffa för Kanebo 38 (nyare varianten) tycker den är super!! Vill oxå slå ett slag för noubas ögonskuggor, speciellt krämskuggorna. Äääääälskar dem :D :D

• pov

Höll på att glömma alla produkter från Rosenserien. Helt kanon!!!

• Nicander

Lancômes Fatale mascara är kanonbra! böjer fransarna och gör dom tjockare och långa utan att klumpa. Är lite svårt allra först att få in snitsen me kam-borsten men det lär man sig snabbt och då ger den ett fantastiskt resultat :)

• vixen not a tramp

tattar-Emma
    Kolla lite längre bak i tråden, det är en ebaystore som säljer, natrually flawless heter den. Jag har ibland köpt samples först för att se om det är något som passar mig, och sen köpt "riktiga" förpackningar. Bra sätt att testa under en längre tid!

• vixen not a tramp

OJ, jag vet inte riktigt hur jag stavade..så här ska det vara!
    naturally*flawless

• Stupid like a fox

Rocketqueen: Tusen tack för tipset om Lancomes hypnose-mascara! Jag stressköpte en inne i stan (behövde bättre ögonfransar med en gång!), men sen tappade jag bort den och köpte en ny från Polen för 85 pix inkl frakt. Klart värd pengarna båda gångerna!

• tattar-Emma

Tack för tipsen MiaMaria! Jag har nog inte läst tråden så noga som jag borde utan mest skummat lite, blir bakläxa för min del helt enkelt :D

• förhoppningsis

Stupid like a fox

kan man köpa lancome mascara på nätet från polen för 85 kr??
    Låter som ett otroligt fynd istälet för att betala 200 i affär
    var hittar du dom?

Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!