• Elsie76

Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?

Finns det fler 30/9-brudar här? Tänkte vi kunde hänga här och räkna ned, peppa och ge lite tips så här veckorna innan.
    Fler?

• Svar på tråden Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?
  • @-}----

Jo, men han kommer säkert öva :)
    Å blir det lite missar så lättar det säkert på stämningen lite :)

• Cilla R

@-}----
    Jo då jag sålde den bara för några dagar sedan så det känns bra. Huvudsaken är att någon blir fin i den
    Kommer nu att ha en gammelrosa gravdklänning som jag är jätte nöjd med. Inte alls lika "pampig", men den känns helt rätt och den framhäver magen jättefint!

Septemberbruttan
    Hade först köpt min absoluta drömmkläning, en hallonröd med ett gigantiskt släp, men så blev jag gravid snabbare än räknat Insåg att det inte skulle finnas en chans att komma i den till bröllopsdatumet så jag fick lov att sälja den och köpa en gravidklänning i stället. Sm jag skrev tidigare, huvudsaken är att någon blir fin i den

• Septemberbruttan

Va underbart!!! De är för söta de små liven... Vår lilla tjej, som är 1½ lite drygt, ska också ha en vit liten näbbklänning och svarta lackskor som hon bara älskar. Vår son, som är snart 5, ska vara lika stilig som sin pappa och ha frack.
    Tycker att det här med att ha sina barn med på bröllopet är halva nöjet, blir rörd bara vid tanken på hur fina de kommer att vara på lördag...

• lingonben

Klart nallen ska vara med. Ha ha, underbart. Åååå så sött. Som att man skulle vilja äta upp den lilla góbten.
    Jag blir också alldeles tårögd när min dotter somska vara näbb står i sin underbara klänning och sonen som som ska vara näbb står i kostym, spips och hela kittet. Så fina! Blir så spännande i helgen.

• Cilla R

Néa är nästan 20 månader och hon bara älskade sin klänning .-D

• @-}----

Cilla R
    Viken sötis!!!
    Så bra att det löste sig med klänningen :) Du kommer säkert vara hur vacker som helst med stor mage även om klänningen inte blev den du planerat för!
    :)

• Septemberbruttan

Cilla R
    Det är Jonna med, hon är född 041222. När är din Nea född då?

• Cilla R

Hon är född 050203 så hon blir 20 månader på tisdag fattar inte vart tiden tagit vägen, och snart ska hon bli storasyster också

• Septemberbruttan

Ja du, tiden går alldeles för fort ibland, särskilt när man har små barn. När är nästa bebis beräknad då?

Svar på tråden Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?