Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?
Finns det fler 30/9-brudar här? Tänkte vi kunde hänga här och räkna ned, peppa och ge lite tips så här veckorna innan.
Fler?
Finns det fler 30/9-brudar här? Tänkte vi kunde hänga här och räkna ned, peppa och ge lite tips så här veckorna innan.
Fler?
070217 så det blir nästan prick 2 år emellan dem. Tror de kommer att ha jätte kul när de blir lite större, brudarna som gaddar ihop sig mot de tråkiga föräldrarna
Ja du, absolut. Har du kollat att det blir en till tjej? Tänkte då du skrev "brudarna"?
Jo jag såg själv på UL att det var en liten tjej, en det var det jag hade gissat också så vi blev inte så förvånade
Va roligt! Grattis! Själv såg jag inte ett dugg på UL. Första gången fick jag inte vet vad det var, men var övertygad om att det var en pojke. Andra gången mådde jag så fruktansvärt dåligt, så det var ju bara tvungen att va en tjej, och det fick jag också bekräftat på UL. Men nu har vi nog kommit av oss lite här....
Så en bröllopsrelaterat fråga:
Vad pysslar ni med så här dagarna innan? Själv håller jag bara på med lite småfix, inga större saker. Känner mig förvånansvärt lugn.... Hur är det med er?
Har millioner saker att göra och trodde vi var typ klara. Listan känns oändlig. Nä nu måste jag baske mig stänkga av den här burken så jag får något vettigt gjort. Tror jag förtränger tiden...
Nu känner jag mig ganska lugn, ringde och dubblecheckade att allt var klart med prästen och så. Buketten är bokad och bokningen på Stallmästaregården stämmer så nu är det bara att vänta. Färgade håret på min blivande igår och han blev JÄTTE SNYGG!!!
Ikväll blir det lite ansiktsmasker och så snygga naglar
Hur länge kommer ni att ha minglet mellan brudskål och middag? Vår ceremoni går gabnska fort och eftersom vi har middagen en trappa ner så är det ingen transportsträcka heller. Minglet blir en timme, känns länge!
Elsie76
Jag tyckte också att det kändes länge med en timme. Vi ska fotas efter bröllopet och kommer nog att vara bort en timme...men vad är alternativet? Jag tycker att det är helt okej att alla ska mingla lite. Tror att det kan lätta upp stämningen lite, många kanske inte träffas så ofta och då kan det ju vara kul om man få talas vid lite innan.
Den timmen kommer nog att gå så fort ändå, och det är nog ingen som kommer att stå där och säga "Men herregud, ska vi verkligen stå här i en HEL timme".
Tror att vi ibland bekymrar oss för mer än vad som är hälsosamt!
tror tiden komemr rusa iväg för alla! Vi ska oxå fotas mellan kyrka och fest. Ger man gästerna ett glas i handen och lite snacks så klarar de sig nog längre än vad man tror :)
Måste bara få ta åt mig äran för att stå för inlägg nr 100!
Det krävs inte mycket för att roa folk...(mig)
Har just klätt min Emergencylåda...lagt i lite smått och gått, allt i från tamponger till tops och en ny tandborste. Man vet aldrig!
Tänkte ställa en på männens toalett, men kan inte riktigt komma på vad jag ska lägga i mer än kondomer(
) och några huvudvärkstabletter, möjligtvis en kam också. Tror ni de behöver nåt mer?