• Elsie76

Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?

Finns det fler 30/9-brudar här? Tänkte vi kunde hänga här och räkna ned, peppa och ge lite tips så här veckorna innan.
    Fler?

• Svar på tråden Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?
  • Septemberbruttan

@-}----

Tack, jag hoppas verkligen det! Idag är jag nästan helt frisk, behöver bara snyta mig 5 ggr om dan nu istället för 15...hi hi. ;)

Ja, brudar, nu är det verkligen nedräkning på gång! Bara 6 dagar kvar, så står vi där allihopa. Pirrigt!

VEM GIFTER SIG FÖRST RESP. SIST?
    Själv ska vi vigas kl. 14!

• @-}----

Å vi har oxå kl. 14 !!! Samtidigt med andra ord :)

VI ville ha det ganska tidigt för vi ska nämligen åka båt i 1,5 timme sen nämliigen :)

• Septemberbruttan

Va mysigt det låter! Fast ingenting för mig, jag behöver bara titta på en båt för att bli sjösjuk...

Några fler? Hur dags gifter ni er?

• lingonben

Vi gifter oss redan klockan 12:00 och bröllopsfesten kl 13:00, för att hinna med så mycket trevligt som jöligt uner dagen/eftermiddagen/kvällen, innan alla med barn börjar droppa av.

• Essther

Vi gifter oss kl. 15.00. Tura tt det är sådpass sent med tanke på allt som bör hinnas med innan.
    Sminkning, håruppsättning etc etc etc
    Kan ni fatta det tjejer, vi gifter oss om mindre än en vecka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• lojsan76

Vi gifter oss kl 16.00! Så vi får vänta länge :) Fast det känns skönt att kunna ta det lungt. Vi ska fotograferas innan vigseln, så vi har att göra. Åh, längtar tills jag sitter hos frisören och blir uppassad! Nu pirrade det till i magen igen. Undrar hur många gånger till det kommer att göra det :)

• små citroner gula

16:00 här! Bakade hela da´n igår. Ska ha Buffé och lagar maten själva. 6 dagar kvar ;)

• Cilla R

Vi gifter oss 15:30 och det är helt galet att det är 5 fjuttiga dagar kvara bara.
    Vet inte om det kommer att kännas så annorlunda efteråt, vi har redan en dotter och en till på väg så familjeförhållandena kommer inte att ändras drastiskt. MEN det ska bli sååå mysigt att få tänka att jag är min älsklings fru!

• Septemberbruttan

Cilla R

Det är ungefär samma här, vi har redan två barn...och inga funderingar på att skaffa fler. Vi har även hus och hund och allt som hör därtill, så vi har lite grand börjat ställa oss frågan. Vad gör vi sen då? Sen när all bröllopshysteri är över?
    Men vi har kommit fram till att det är ju då allting börjar! Så vi ska bara njuta av att till slut äntligen ha blivit man och fru och fortsätta njuta av livet som det.

Ja tjejer, bara 5 dagar kvar, tycker det börja pirra mer och mer i magen.

Svar på tråden Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?