Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?
Finns det fler 30/9-brudar här? Tänkte vi kunde hänga här och räkna ned, peppa och ge lite tips så här veckorna innan.
Fler?
Finns det fler 30/9-brudar här? Tänkte vi kunde hänga här och räkna ned, peppa och ge lite tips så här veckorna innan.
Fler?
Förresten...måste bara berätta!
Jag har börjat tagit "tempen" på min blivande...dvs. "bröllopsnervstermometer".
Jag brukar fråga honom varje dag var hans nerver inför bröllopet befinner sig på en skala mellan 1-10, där 1 är hur lungt som helst och 10 på helspänn. Hittills har jag bara fått ettor, han säger att det kommer väl på lördag. Medan jag tycker att mina har legat mellan 5-8 de senaste två veckorna. Hur bär de sig åt???
Lustigt det där, min M2B har dock börjar få lite fjärillar i magen. Tror att det börjar kännas verkligt nu, vi började planera för ca 1 år sedan och helt plötsligt är det mindre än en vecka kvar. Nu kan man lixom nästan ta på det.
Tråkigt nog är vi så spända här hemma att vi träter. Inte alls kul, just nu är jag irriterad på min blivande, ingen rolig känsla alls. Hoppas den går över.
Elsie76
Det kommer det nog att göra! Inte roligt att vara irriterande på varandra, men det är ju faktiskt väldigt påfrestande att planera ett bröllop, så det är ju inte så konstigt. Även om folk verkar tro det så är det ju inte en dans på rosor, och att gifta sig är ju nånting jätte stort! Krama om varandra och tänk på hur lyckliga ni kommer vara på lördag, lättare sagt än gjort kanske...men lycka till!
Undra hur vädret blir.....lite tveksamt väl? :( Bara det inte blir regn HELA dan och kladdigt ute. Vi ska vara i Stockholm....och ni andra?
Hej..hakar på här. Inte många dagar kvar nu. Gifter mig också den 30:e kl 15 och det börjar känns riktigt pirrigt!! Hoppas att vädret blir okej... Vädret i lördags var ju kanon! Har inte köpt ngt speciellt paraply. Bör nog göra det eller vad säger ni?
Tittade just på väderprognosen för denna vecka, t.o.m fredag, för Näsåker där vi gifter oss. Och det var BARA REGN hela veckan. Det ska nog inträffa ett mirakel för att vi ska få skinande sol hela dan.
Men jag hoppas iaf på uppehåll. Min blivandes bror är nämligen utbildad fotograf, men jobbar inte som det längre, så han har ingen studio där vi kan fotas. Så vi räknar starkt med utomhuskort! Få nog fundera ut en plan B till dess...
Vi kommer inte ha några särskilda paraplyer, bara det är stort nog så att jag och klänningen ryms. Sen ska man ju bara från kyrkan till festlokalen, så att köpa nåt vitt paraply med spets och volanger tycker jag är lite överdrivet då. Men det kan ju vara fint!
Men jag håller tummarna för oss alla att det ska vara en stor sol över hela Sverige på lördag!
Jo, Näsåker ligger i Norrland ca. 15 mil ovanför Sundsvall...
Jag gifter mig i Sörmland och det ser mest ut att bli mulet under veckan. Ska också fotas utomhus och har ingen riktig plan B om det regnar.
Ingen som vet hur väderprognosen för stockholm ser ut?