• Elsie76

Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?

Finns det fler 30/9-brudar här? Tänkte vi kunde hänga här och räkna ned, peppa och ge lite tips så här veckorna innan.
    Fler?

• Svar på tråden Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?
  • @-}----

Blandat för Stockholmstrakten tror jag, skurar förmodligen :( Men men, bara det inte regnar konstant.
    Cilla R, ska ni fotas efter eller innan eller inte alls, och i såfall var? Vi tänkte fotas efter vigseln, runt kapellet och vid vattnet :)

• Septemberbruttan

Kika in på www.smhi.se, där har de femdygnsprognoser för hela landet! Så i morgon får vi se vad de har tänkt sig för väder till på lördag.

Jag försöker att inte hänga upp mig för mycket på vädret, det är ju ändå ingenting man kan göra nåt åt. Men det är klart att det underlättar en hel del om det är uppehåll...

• Essther

Inte kommer väl vi att behöva paraply!!!!!!!
    Det var flera månader sedan jag beställde ett strålande höstväder den 30:e, och det är klart att det kommer att vara toppenväder!

• Septemberbruttan

Tack för det Essther! Nu känns det genast mycket bättre!! Vad hade vi gjort utan dig...

• @-}----

Strålande att du har beställt fint väder!!! :)
    Själv har jag tänkt negativt och fixat ett paraply. För ofta är det ju så att har man med sig ett paraply så behövs det aldrig och så tvärtom ;)
    Så jag hoppas min lilla paraply-ritual kommer hjälpa!
    Jag tycker det ska bli sååå himla roligt på lördag!

• Essther

Septemberbruttan:
    Jag vet faktiskt inte...............

• sunshine-06

Jag längtar så tills på lördag!! Äntligen är det dags. Regn eller inte så blir det en underbar dag.

• @-}----

För mig kvittrar det oxå :) Har ju valt den 30 sep och är därför beredd på vilket väder som helst :) Dessutom blir det finare foton med lite mulet, mindre skuggor och kisande ögon ;)

• Septemberbruttan

Sunshine -06
    Håller med dig! Lääängtar verkligen till på lördag jag med. Det ska bli så spännande att äntligen få stå där och uppleva den dan. Underbart!
    Ska bli spännande att få höra allas berättelser efteråt...

• små citroner gula

Upp med väderhumöret nu tjejer. Vår fotograf sa att utebilder blir bäst i mulet väder . Är nöjd bara det inte spöregnar här i Västerås. Men spela roll, vi får ju bli fruar hela högen. Kramen

Svar på tråden Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?