• Elsie76

Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?

Finns det fler 30/9-brudar här? Tänkte vi kunde hänga här och räkna ned, peppa och ge lite tips så här veckorna innan.
    Fler?

• Svar på tråden Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?
  • Septemberbruttan

Ja, här hänger också alla kläder i ordning och bara väntar på att få bli använda! Eller är det jag som längtar?;)
    I morgon känns det verkligen som att allting kör igång. Jag ska hämta min tärna, lämna barn, fixa naglar, greja med det sista, ja, listan kan göras lång. Hoppas verkligen att man hinner allt som man tänkt sig.
    Sen är det ju ÄNTLIGEN LÖRDAG! Jag kan knappt fatta det, att det är så lite tid kvar. Nu börjar det verkligen bli riktigt pirrigt...

• elora

Gullerika: Ja du, jag skrattar nästan med dig för så har vi det för tillfället, morbrorn är gift med farbrorn *suck* så jag vet inte om jag ska orka göra om dem imorgon: Kan kila in på jobbet och be dem printa, det torde inte ta lång tid och är resten färdigvikt är det ju bara "dem" att vika och knyta ihop.

Suck, ibland känns det som någon är emot en, jag försöker att inte vara nojjig men visst är man stressad. Märks i kroppen, man är slutkörd och det domnar av i armar och ben. Sambon åkte på feber så han har varit väck hela dagen. Nu somnade äldsta tösen redan kl 18 så jag oroar mig så klart att hon blir sjuk. Men men...

Shit happens? Eller hur ska man orka resonera? ;)

• Cilla R

Ja då var det bara 1 dag kvar
    Måste nog säga att jag var förmdligen mer nervös för fredagen, allt som måste vara förbertett inför i morgon måste ju fixas idag.
    Idag ska vi hämta min sambo frockcoat och jag insåg igår att jag måste ha nya skor om det ska regna. Mina skor är låga och saknar häl så är det blött ute så kommer jag att vara dyblöt om tossorna på mindre än 5 minuter. Tänkte att jag kan ha dem på middagen sen, (så att de inte är helt oanvända) men jag hoppas innerligt att jag hittar några söta skor i Kista Galleria idag.
    Har beställt ett litet romantiskt kitt som vi jag tänkte vi kan ha med oss i bröllopssviten, så det ska komma idag www.sendly.se/&_locale=1&pid=152#

• Vackra

Hej alla! Jag har inte varit inne ock skrivit så speciellt mycket på denna sidan. Men nu känne rjag att jag måste ha någon/några andra runt mig som också gifter sig imorgon! Känns lite lättare att få dela med sig sin nervositet! Min blivande har Äntligen :P Börjat bli lite smått nervös. Så nu känner JAG mig en aning lugnare.. hahaha :D
    Det är en hel del att fixa tills imorgon så jag hoppas verkligen att det hinner bli klart! Drömmer typ varje natt att jag vaknar upp på bröllopsdagen och att inget funkar eller är klart.. suck, inte ens på natten får man lugn och ro ;)
    Hmm.. det var nåt jag änkte fråga er men nu glömde jag av det totalt! :D Haha.. skriver väl sen när jag kommer på igen! Ska paka väskan med allt nödvändigt som ska ner till frisören idag för imorgon!

• Septemberbruttan

Vackra:

Jag känner med dig! Har också bara drömt bröllop den här veckan, ungefär samma scenario som du, man vaknar och allt är bara kaos, alla är uttråkade och allting är mitt fel. Snacka om att ha prestationsångest! Det här är ju större än att föda barn, och det trodde man väl ändå var det största man kunde vara med om.
    Jag tror man måste försöka se igenom all planering och komma ihåg vad det är som är den egentliga anledningen. Och det är ju att man ska få gifta sig med den man älskar mest av allt. Så jag tror man ska försöka glömma allt onödigt runt omkring lite och fokusera på det, så går det nog lättare. Bara vi blir gifta, sen allting runt omkring är bara en bonus.
    Men vem tänker på sånt när man står där och ska duka och servetterna är i fel storlek eller man glömde strumpebanden hemma? ;)

• @-}----

Nu har vi lämnat av lite grejer på festlokalen :) Spännande värre....vet inte vad jag ska ta tag i nu???? Ska nog packa inför resan och sen vaxa benen eller nåt sånt...hihi! Sen bär det av till flygplatsen för att hämta lite långväga gäster. HJälp, va snart det är!!!
    Vilket UNDERBART väder det är idag i Stockhom då!!!! MEn i morse var det mulet med lite dugg å det var faktiskt också väldigt effektfullt :)
    Lycka till alla!

• Septemberbruttan

Här är det regn, regn och åter regn! Och det ser inte bättre ut inför morgondagen...
    Men men, det är ju ingenting man kan göra nåt åt, men det kan ju vara bra att vara förberedd. Man lär nog hoppas in i det sista ändå! :)

• Ninno - 79

Tänkte bara titta in och önska er alla
    STORT LYCKA TILL!!!
    Njut av dagen och älska varandra!

• Cilla R

Nu har jag köpt skor! Hittade ett par söta och ganska så bekväma på Bianco så nu struttar jag omkring som en lyxhemmafru med högklackat och städar

• Cilla R

Misstänker att alla har fullt upp ikväll

Svar på tråden Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?