• Elsie76

Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?

Finns det fler 30/9-brudar här? Tänkte vi kunde hänga här och räkna ned, peppa och ge lite tips så här veckorna innan.
    Fler?

• Svar på tråden Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?
  • @-}----

Jag återkommer med ett annat sätt....eller så kan jag mailaer :)

• Septemberbruttan

lingonben

Jag har inte använt något program alls, utan har gjort den med weddingannouncers verktyg, hur busenkelt som helst. Gå in på www.weddingannouncer.com och kolla in! Så kan ni också få en fin hemsida...:)

• lingonben

Septemberbruttan: Man tackar! Jo, jag hittade dit när jag varit på din sida och började direkt :) Däremot så kan jag inte få till en "kvadrat" och lägga in som bild i de mallar jag vill ha och byta ut blomman som följer med på varje sida. Sedan finns det bara två mallar till, en baby-blå och den fina rosa som du valt. Ska försöka meka lite till med den där kvadraten, annars lutar det åt att det blir en rosa som du, aningen härmigt, men ja vad gör man.
    Tusen tack för tipset! Ska bli så kul att pyssla med. Vi har bara så dåligt med bilder ännu :(

@-}----: Men ser man på så fint! Vad roligt och så snabbt du lyckades få till den där. Ni är verkligen superfina! Grattis.

• elora

@-}----

Ååååh så fina foton! Ni var dundersnygga! Och jag diggar att du liksom jag hade flätor i håret :D Det kändes hur coolt som helst tycker jag hihi...
    Verkligen fina kort...var gifte ni er förresten? Tyckte dina tärnor hade grymt snygga klänningar! :D

• Septemberbruttan

lingonben
    Tycker inte alls att du härmas ifall du tar den rosa, det tyder ju bara på vilken bra smak du har

@-}----
    Vilka härliga kort! Och va fina ni va! Helt otroligt...

• @-}----

Tack alla! :)
    Jo, man fick verkligen känna sig som en prinsessa för en dag!
    Vi gifte oss i Djursholms Kapell och festen hade vi i Grottan vid Nacka Strand(Äventyrskontoret). Ja, tärnklänningarna blev verkligen kanon om jag får säga det själv, vill ha en jag oxå..haha! Så när jag blir sugen igen tror jag att jag kommer sy en till mig oxå :) Himlans bra modell faktiskt!
    Ja, flätorna var verkligen pricken över i:et!!!! Eller hur! :)

Ps. Har precis varit å klippt mig nu...haha! JAg som hade sparat ut lååångt hår till bröllopet. Tyckte det var dags för lite mer frisyr nu :)

• lingonben

Den blev så här hemsidan. Inte riktigt klar ännu, väntar på fler kort och kluddar lite här och var efter behag, men duger att glutta lite på i alla fall.

marklund.weddingannouncer.com/

Kram på er!

• @-}----

Åhhh, va vackra ni var! Wow!
    GRATTIS!!!

Svar på tråden Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?