• Elsie76

Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?

Finns det fler 30/9-brudar här? Tänkte vi kunde hänga här och räkna ned, peppa och ge lite tips så här veckorna innan.
    Fler?

• Svar på tråden Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?
  • Vackra

Nu är i stort sett allt klart! Ska bara skicka ett mail med bordsplaceringen till min mor och sen så ska jag och min blivande göra go´ mat och sen hälla upp ett varmt gott bad med badkulor i å lägga oss där och lyssna på musik. :P
    Alltså bara ta det lugnt och försöka landa lite innan morgondagens nervositet kikar fram.. Är faktiskt rätt lugn nu till skillnad från förut även om det är lite "bumligt" i magen! :D Hehe...

• Elsie76

Allt fixat här!
    Nu ska vi njuta av räkor och vin.

• Septemberbruttan

ja, nu är vi också klar med det mesta! Allting är packat, borden dukade och kläderna i ordning, så nu ska vi ta och bada lite bastu och sen marsch i säng!

Önska er alla lycka till inför i morgon och hoppas att ni får en underbar dag, det ska iaf jag försöka att ha!

God natt på er allihopa!

• @-}----

lycka till alla! och njuuuut!

kram

• Elsie76

Kikar in, är uppe med tuppen fast det bara är 4 timmar sedan jag gick till sängs. Vår dag var PERFEKT. Många skratt och många tårar, bra party, god mat, roliga och rörande tal. Nu känns det ändå skönt att allt är klart och att vi har många bilder, filmer och minnen att glädjas åt.
    Kram alla!

• Septemberbruttan

Ja, nu var man gift då! Vi har också haft en underbar dag med många skratt och mycket glädje. Allting blev så som vi hade önskat och föreställt oss, så vi är verkligen mer än nöjda. Nu ska man bara försöka smälta allting och installera sig här hemma igen.

• Vackra

Äntligen är man fru! Hela dagen var över våra förväntningar!! UNDERBART! Men jag kan säga att jag var så jäkla nervös så vår präst trodde knappt att jag skulle fixa vigselcermonin! :D Hahaha :D:D Men jag fick tänka på att det finns andra som reagerar "värre" än mig och DOM blir ju gifta tillslut, så då kände jag en trygghet över att jag cokså skulle fixa det! Hehehe, och jag fixade det! :D *Lycklig* Grattis alla andra blivande fruar också!

• lingonben

Tjooohooo... äntligen!
    Vigseln var underbar och alla, t.o.m med prästen sa att det var den finaste vigseln de varit på och vårt musikframträdande där min man (min Man!) seplade piano och jag sjöng gick helt felfritt och inte ett öga var torrt.
    Och till bröllopsfesten sedan så var vi alla mycket mer än nöjda och allt var långt över förväntan. Musiken var otrolig, liksom maten och alla gäster. Jag gråter när vi läser i gästboken och nästan alla uttrycker att det var ett så speciellt bröllop och det bästa de varit på.
    Tänk att det blev så bra.
    Underbart! Och nyss skrev jag mitt nya namn för första gången då jag skulle skriva under en sak till barnens skola, bara så där, utan att tänka på det. Sååå härligt. Och jag är gift med en så fantastisk underbar man, och jag är hustru...
    Tack gode Gud...

• Cilla R

Här är en till nybliven brud
    Dagen blev urmysig och vi klarade oss från regn. Hann till och med vinka till @-}---- som gifte sig innan oss.
    Var helt färdig på kvällen och det var sååå mysigt att kunna krypa ned i sängen i vår underbara svit, bredvid min alldeles egna MAN

• lingonben

Vi hade också uppehåll i regnandet trots att det snöade och regnade för fullt kvällen innan och på bröllopsmorgonen.
    Sicken tur.
    Grattis Cilla R förresten, och alla ni andra 30-septembare! Hoppas ni alla fick lika underbar bröllopsdag som vi.

Kram fruar

Svar på tråden Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?