Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?
Finns det fler 30/9-brudar här? Tänkte vi kunde hänga här och räkna ned, peppa och ge lite tips så här veckorna innan.
Fler?
Finns det fler 30/9-brudar här? Tänkte vi kunde hänga här och räkna ned, peppa och ge lite tips så här veckorna innan.
Fler?
Men hur känns det nu alla nygifta? Har ni börjat smälta det hela eller är alla ute och bröllopsreser?
Har ni hunnit börja känna att ni verkligen är gifta?
Jag ser på min man och tänker "Ja, där är han, världens finaste människa och han vill vara med mig. Nu är han inte bara sambo och pojkvän utan faktiskt min make, som vill vara med mig resten av sitt liv". Det känns så fantastiskt skönt.
Och vi har ringar som påminner oss varje gång vi ser våra händer och jag har bytt efternamn och meddelande på svararen :)
Nu längtar man efter att alla foton ska komma och bilderna från fotografen.
Berätta om er!
Ja, nu är nog vardagen snart åter! Tycker att det känns helt underbart att vara gift, en ännu större trygghet liksom. Känner ungefär som du när jag tittar på min man, tänk att vi ska få vara med varandra resten av våra liv.
Vi har haft ett underbart bröllop och hoppas nu på ett underbart fortsatt liv tillsammans!
Jag har också bytt efternamn, men ännu inte fått hem några papper?! Har nån annan fått det?
Hej!!!
Nu först börjar man smälta det hela -vad händer? Jo man åker på förkylning så klart! ;)
Vi hade verkligen en toppendag, trots felsägning i kyrkan (jag så klart...) strömavbrott och en och annan objuden gäst. Men givetvis är det misstagen man hakar upp sig på men det föll snabbt i glömska när min väninna som fotade oss hade lagt upp bilder redan på söndag kväll. Åå så duktig hon är! Kika gärna om ni vill ;) groups.msn.com/FamiljenStenman-Ek
Och alla presenter, jösses vad bidrag vi fick till Ikea, Jerngruppen, Indiska, och i kontanter...Vi har skriande behov av möbler så det var därför vi mest önskade oss presentkort men envisa som folk är hade de ändå gett fina saker.
Hm vi har varit lediga ihop denna vecka och har rent ut sagt varit helt slutkörda. Självklart åkte jag på förkylning i fredags och försöker intala mig hur kul det är att jobba ;)
Men ett "kodak-moment" var nog när vi båda tyckte att valsen var det bästa vi mindes, den gick så bra men vi hade bara ögonen för varann och det var för mig ett sånt ögonblick där man nästan dör på kuppen för man älskar den andre så mycket ;)
Inga fler som vill visa bilder? :D
kram från Fru Stenman!
Vi har också kommit tillbaka till vardagen, men vardagen med det lilla extra Tittar på min nya fina ring och bara myser. Känner också mer trygghet då vi har en dotter och en till på väg, känns skönt att ha det juridiska klart.
elora
Objudna gäster Oj vad sur jag skulle blivit!
Känns underbart att vara gift! Men lite tomt också att det roliga är över, även fast den riktiga festen börjar nu.
Jag är helt igenom nöjd, några detaljer kanske man hade velat ändra på: dj;en inledde med hård technomusik och skrämde bort alla äldre från dansgolvet. Men det löste sig senare.
Några kompisar hade förberett en kul lek men fick veta av värdinnan att vi inte uppksttar sånt, ett stort missförstånd. Men det löste sig det med.
Jag höll ett spontant tal till min man, inte ett öga var torrt.
Septemberbruttan:
Jag traskade till Skatteförvaltningen med vårt vigselbegis, så registrerade de vigseln och man slapp vänta på pappren.
Nu ska här kollas eloras bilder. Spänande!
Vi väntar troget på bilder från nära och kära, då vi inte tog några själva och min främste fotografen, mamman, ´s kamera slog bakut och alla stort sett alla bilder blev helt suddiga. Men snart får vi bilder och då blir det en hemsida.
Längtar också efter bilderna från fotogragen. De blev vi så nöjda med.
Ville bara skriva att jag har pysslat lite med en hemsida där som ni kan kika in på. Den är långt ifrån klar, men lite bilder och så finns det.
anderssons.weddingannouncer.com
Ha en bra dag! :)
här kommer vår hemsida
www.eureniusdesign.com/brollop
Vilken jättefin sida Cilla och underbara bilder! Så fina ni var och lilla Linnéa, ha ha, vilken godbit!
Djursholms kapell- vilken lyx!
Septemberbruttan: Jättefina foton! Stort grattis i efterskott. Vilken kyrka gifte ni er i?
Jag har oxå en tös född i december, nr 26 närmare bestämt ;) Hon var som en virvelvind i kyrkan, haha...SÅ söta barn ni har. Lycka till!
CillaR: Hihi jag förstår om ni blivit galna på oväntade gäster ;) Tänker på ert lugna lilla bröllop...Var det svårt att välja ett litet intimt eller var det er gemensamma "dröm"? Lite trevligt att höra hur andra resonera :D Jag tänkte först inte har så stort men det växte ju till 84 vuxna...en kompis till, och en till...Men det kunde nog varit ännu större ;)
Kram på er alla! Fram för fler foton :D