Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?
Finns det fler 30/9-brudar här? Tänkte vi kunde hänga här och räkna ned, peppa och ge lite tips så här veckorna innan.
Fler?
Finns det fler 30/9-brudar här? Tänkte vi kunde hänga här och räkna ned, peppa och ge lite tips så här veckorna innan.
Fler?
@-}----
Grattis! Va roligt att ni har haft det så bra på alla sätt och vis! For ni direkt efter bröllopet? Vart var ni nånstans? Vill höra mera...
Hej hej igen....då ska jag väl berätta lite då :)
Vi gifte oss också i Djursholms Kapell, precis innan Cilla R, i mina gamla emtrakter. Jag höll fullkomligt på att dö av nervositet dagen innan och under förmiddagen den 30 sep, gulp! Men så fort pappa kom och hämtade mig för att åka till kyrkan släppte allt. Jätteskönt! Jag traskade stolt in i kapellet med min papsen. Vigseln var helt underbar!!!! Vi småpratade lite därframme med varandra...hihi! Min MAN var sååå stilig i sin frack! Å vi hade en underbar kör på 20 pers som sjöng otroligt vackert. Jag försökte verkligen tänka på nuet och lyckades, minns allt allt för varje sekund :)
Efter kyrkan var det fotografering medan gästerna traskade till båten. Väl på båten drack vi rosa bubbel och minglade. Ingen visste vart vi skulle och alla gissade hej vilt! Vi "landade" 1,5 timme senare på Ncka Strand.....vi skulle vara i Grottan! En passande lokal för oss som klättrar i grottor...hihi! Ännu mera bubbel, foton och mingel innan middagen. Toastmastern var kanon och pratade på både engelska och franska för våra franska gästers skull, mycket imponerande. Det var jättefina lagom många tal.....många känslor och tårar och skratt såklart! Tillslut orkade min man inte mer fler tal för han grät bara mer och mer...hahah! Jag hade skickat ett telegram till honom....så när toastmastern läste upp det förtod ingen att det var från mig, endast de sista raderna avslöjade mig....hihi! Vilken succé! Efter middag var det tårta, mums! Sen inleddes dansen med Pomp & Circumstances....alla stod runt oss och sjöng hej vilt med svenska och franska flaggor, tomtebloss och tutor! Vilken effekt!!!! Sen drog valsen ingång....trallal allaaa la....å sen var det KALAS!!!!
Vi begav oss iväg kl halv två till okänd ort. Spännande! Vi hade nämligen delegerat bort bröllopsnatten till min mans bror och sambo. Vi fick kliva in i en limosin....och hamna de på Victory Hotel i Gamla Stan! Så kvällen/natten avslutades med en massa goda frukter, Champagne och bubbelbad....å sen började vi om i gen på morgonen...hahah!!!! På morgonen fick jag några otrooooligt vackra smycken och jag började storböla igen...haha! Det hade varit hans mammas smycken som han sparat till sin blivande fru! (Båda hans föräldrar gick bort när han var 15 år) Så det var verkligen mycket speciella smycken och jag blev sååååå rörd.
Därefter åkte vi runt hit och dit och plockade ihop grejer som hade skjutsats runt i olika bilar...haha! Sen åkte vi till hans föräldras grav för att lämna min bukett....mycket jobbigt det oxå, men jag ville så gärna.
På kvällen var det middag hos mina föräldrar med presentöppning! Oj så skoj!!! Som julafton...hihi! MAssa fint och användbart!!!
Sen åkte vi hem till vårt hus, dödströtta!!! Kl.5 på mrgonen bar det av till Arlanda!!! Afrika nästa!
Vi åkte till Madagaskar, vilket paradis!!! Det var en otrolig resa med många minnen! Mycket fattigt land men befolkningen verkade ändå lycklig och harmoniska. Vi gjorde en massa utflykter hit och dit, dök, snorklade och lekte med lemurerna!!!
Men som vanligt, borta bra men hemma BÄST! Skönt att komma hem i gen och leka med sina presenter....hihi!
Så nu ska jag försöka inse att jag faktiskt är GIFT, heter nåt annat i efternamn och har börjat en ny fas i mitt liv! Spännande!
Jag ska även se till att få ihop alla miljoner bilder på vår hemsida oxå, så snart har ni nåt att slösa några minuter på ;)
Det var det @-}--- är nu gift och lycklig!
@-}----: här låter det som att det gått härligt till :) Vad skönt. Och ni har hunnit med bröllopsresa också, låter fantastiskt. Ser fram emot hemsidan, blir så nyfiken. (Vi har Fortfarande nästan inga bilder från bröllopet mummel mummel och suck! men lite i allafall, om än inte så bra foton, men dagen i minnet är sagolik.)
Idag är vi i Norran
www.norran.se/sektion_c.php&avdelning_2=177
3:e brudparet ner, Sarah och Anton.
Vad roligt :)
Å va kul att se! Ni var ju otroligt fina! Vi hoppas på mera bilder snart... Ha en bra dag allihopa :)
Tack :) Varit in på din hemsida igen och jag är avundsjuk. Jag vill också göra en sån fin. Får man fråga vilket program du har använt?
www.kodakgallery.com/BrowsePhotos.jsp?&collid=36481866706.728076082206.1161260990037&page=1&sort_order=0&navfolderid=0&folderid=0&ownerid=0
Kolla om denna länk fungerar...för isåfall finns lite bilder från vår dag :)
Man verkar måsta ha något password...
Typiskt...haha!
Prova med denna länk då....kopiera in allt...Annars får jag hitta på nåt annat sätt.
www.kodakgallery.com/BrowsePhotos.jsp?
&collid=36481866706.728076082206.1161260790851&page=1&sort_order=0&navfolderid=0&folderid=0&ownerid=0
... kanske måste hitta på ett annat sätt... men skynda. Nyfiken!