Fler som gifter sig 30 september? Ska vi hänga tillsammans?
Finns det fler 30/9-brudar här? Tänkte vi kunde hänga här och räkna ned, peppa och ge lite tips så här veckorna innan.
Fler?
Finns det fler 30/9-brudar här? Tänkte vi kunde hänga här och räkna ned, peppa och ge lite tips så här veckorna innan.
Fler?
Här finns det en 30 septemberbrud som börjar bli lite smått nervös..............
Nejmen vänta nu här... varför sitter jag här och vräker i mig Lökringar- Krispiga med mild och naturlig löksmak- när jag inte skulle äta godis sista månaden innan vigseln? Ja ja, som jag drog ner till två veckor innan och nu en vecka...
Jaha, och nu tappade jag påsen upp-och-ner på golvet också. Måste haaaa!!!! Tugga tugga... Jag skiter väl i om jag är finnig och äcklig på min bröllopsdag... det ska ju vara jag och inte en modell jag inte känner igen där... eller... aaaaghhh...
Just hemkommen från frissan, 1200:- fattigare, men snygg! Så vad gör en påse lökringar runt min hand nu då? Näää... buhu... jag är hopplös. Måste ha några till... några nävar till...
Ja...nu börjar det närma sig även för oss! Bara 9 dagar kvar nu och ...äh har ingen koll på timmarna riktigt.
Vi är nog också klara med det mesta, festprogrammet har jag lämnat bort att göra till vår toastmaster, lekledaren är ordnat. Det som är kvar att göra är väl MP3 skivorna, då vi inte fått tag i någon DJ. Bordsdekorationen ska två goda vänner göra.
Man kan ju som bekant leja bort mycket, men nerverna är ju trots allt kvar. Jag har ingen scenskräck egentligen, har spelat teater och uppträtt i många år, men jag kan inte släppa tanken på när jag går nerför altargången och alla tittar på mig...Å, jag bara ryser!
Några fler som börja känna av nerverna? Sen är det ju alltid rädslan att man inte ska hinna med allting, att nånting blir glömt, tårtan ska hinna smälta, maten kallna...ja ni vet. Men det brukar ju alltid ordna sig! :)
Jag har också delegerat bort mycket men är ändå stressad, stressad över att de som har olika uppdrag inte ska fullfölja dem etc.
det är såååå mycket att tänka på ju!
Septemberbruttan, ,lugn lugn, tänk bara att "Nu tittar de på mig och tänker att herrejisses vad vacker hon är, oj oj, måste titta massor."
Lingonben:
Jag hoppas verkligen det!
Var till frisören för provuppsättning igår...och blev lite besviken när hon inte gjorde nåt. Alltså hon förklarar ju hur hon hade tänkt och hur hon skulle göra och vi var rörande överens. Men jag har fortfarande bara en vag föreställning i mitt huvud om hur det sedan verkligen kommer att se ut.
Hur har ni haft det? Har ni fått en "riktig" uppsättning eller åtminstonde en halvdan? Något smink pratade vi mest inte alls om mer än att det är rosa i klänningen och att det ju då kan gå igen i ögonskuggan och det var vi också överens om.
Men jag känner mig ändå rätt lugn, hon har väldigt stor erfarenhet och till synes verkar vi ju vara överens så...
Min mamma gör min håruppsättning och hon har provat och grejjat flera olika stilar tills vi kände att vi fann en som var rätt. Så fotade vi från alla håll och kanter, så det ska nog bli bra hoppas jag.
Bläddra i lite bröllopstidningar och finn någon som ser ut som du vill ha det och ta med till frisören. Det är så tråkigt med missuppfattningar, när man tror att man är överens. Men är hon duktig så blir det kanske bättre än du föreställt dig även om det blir anorlunda än du tänkt. :)
Dessutom har jag åkt på en hejdundrande förkylning!
Någon som har någon mirakelkur så man garaneterat är helt frisk till på lördag???
HJÄLP NÅN!
Septemberbruttan: Jag själv har en förkylning, som jag så klart itne har tid och ork med nu. Jag fick då det här tipset här häromdagen, klipper in: "Esberitox finns på hälsokosten, och även på många livsmedelsbutiker. Det är en tuggtablett som är fullproppad med antioxidanter och annat nyttigt och febernedsättande. Funkar iaf på mig!"
Kanske något att prova?! Sedan är ju sömn, fukt, bra mat heta tips :) Stress, hård träning och dålig sömn är ju som magneter för att få förkylning, och behålla dem. Men inte stressar vi inte... så här en vecka innan vår drömmars dag...
Lycka till! Unna dig nu lite lugn, några varma sköna bad (om ni har något), god mat och bra sömn.
Kram
Jag hakar på! Vi gifter oss den 30 september och jag börjar bli nervös :-0 har haft hemska drömmar om att allt går helt galet, ringarna försvinner, håruppsättningen lossnar osv.
8 dagar kvar bara och sen är man fru