Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
Brud_juni - go for it! Inga anonyma här inne på tråden längre. Dock har ni nog bara sett mig som brud men jag är mig ganska så lik (tror jag)även utan brudklänning.
Gemma - Hade absolut smurfar men inte penntroll annars så lekta jag med min brors gamla avdankade bilar men även lite med dockar och framför allt - jag älskade att leka i skogen. Bygga kojor och klättra i träd. När jag började på lekis (6 år) så förstod jag inte alls varför tjejerna ville leka mamma, pappa och barn och varför de sprang efter pojkar....det tog några år innan jag förstod varför!
Brud_juni2007 vilka snyggingar vi har pa traden! Haller med G. Vackra ögon du har!
Jag tror ingen är anonym här längre. Jaha...jag trodde du var yngre än mig men jag är väl yngst da... :(
Tror att stålis är 22...
Lapinette: Jag lekte också i skogen, jämt! På sätt och vis fortsatte det tills jag var typ 29 eftersom jag red i skogen varje dag!
Håll med om att svampplockning påminner väldigt mycket om skogslek...
maste hoppa in har pa traden dar Ni idag tycks ha "avslojandens dag". Jag ar 30 ar, kanske nagon slags medelalder pa "traden" eller?? For jag ar val inte hu, hemska tanke, gammal??
Har suttit hela morgonen och vantat pa en elektriker som aldrig kom. Varfor kan hantverkare ALDRIG passa en tid?? Ar dom inte utrustade med klocka?? Denne man tycks sakna allt hyfs och vett da han inte ens bemodad sig att ringa och meddela sig. Suck...Orkar inte ens braka...
Lovar att jag ocksa skall visa ett foto eftersom Ni andra varit sa modiga och slappt Er anonymitet. Skall se om jag fixar det under helgen. Annars far det vanta lite for pa mandag aker jag till Sverige, sedan bar det av till Frankrike... Usch.. later som daliga ursakter. Skall skynda mig och se om jag hittar nagot dar jag kanner mig representabel!!
mlu - du är inte gammal. Här sitter Lapinette i nyklippt tantfrisyr (page) och är hela 36 år gammal. Jag samlar vuxenpoäng för fullt i år. Bröllop, bostad, lån etc. Lite sen i utvecklingen som sagt.
Vi väntar på spänning på mlu's bild! Själv har jag ju t o m fegat här på BT så ingen har fått se vår egna hemsida....förutom en förstås (Gemma).
Ja, det är jag som är minstingen! 22 år fyllda, men jag fyller 23 i.. hrm... januari. nästa år.
Är inte "Mycket långt kvar" i min ålder?
Förr kunde jag tycka att tiden gick långsamt eftersom jag alltid haft så bråttom att bli vuxen, sladdbarn som jag är med två syskon som är två decennier äldre än jag själv, så är det lätt att det blir så, har jag hört.
Men nu är det helt okej att vara 22, jag vet att från och med nu kommer åren att flyga förbi i rasande fart.
Eller vad säger tant Lapinette?
Visst är det så? ;)
Vad gör ni ikväll flickor?
Blivande har fått något magvirus, så vi har en hemmakväll ikväll. Nu skulle det suttit fint med en bra film att mysa till.
Gemma, hur var DVD:n? Vilken blev det?
ikväll blir det tv.. Maken är pa Färöarna sa jag far väl underhalla mig själv. Idol blir det definitivt!