Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
Godmorgon!
Lapinette, så härligt att allt känns bra... Vet precis vad din man menar med att tro att saker är enormt! Vi gjorde det med! Vårat vardagsrum är 25m2*4,5m högt och kändes som ett palats... Men sen blir det rätt litet när möbler och liknande kommit på plats...
Gemma! Jag tror du är en av de som jag stött på som fårr allra mest ut av sin brudklänning... Oftast blir det ju bara den enda dagen, medans du funnit ny bruk för din. Tänk på er 10åriga bröllopsdag, då är inte snittpriset per/ggn så farligt längre...
Tyckte du också att Jim Hjelms var bättre än min favvis från M.Lhuillier? Fick svar från G.B idag och de säljer inte den jag sett ut, men prismässigt låg hans klänningar på runt £3000.... Att jag aldrig kan hitta något billigt!
Stålis? Hur lägger jag ut en länk till bara ett kort på Photobucket? Tänkte ge er ett ansikte idag....
gemma...jag hade dödat för en ayis nu... maste tvätta och stryka massa stolsöverdrag som ett brudpar ska hyra imorgon..
Ja det ahde varit kul att komma ner till shanghai. Det hade inte blivit mer än et par veckor men iaf.
Jag har precis kommit pa en deal med min man om att jag stryker hans skjortor i en manad i utbyte mot ett par fina örhänge...känns ganska fair da jag hade strykt dem i vilket fall som helst (och har gjort i nästan 4 ar)...
Lapinette! No problem. Jag behöver lite mer info bara! :)
by the way...min nya hemsida är klar!! Jag har tom lurat till mig lite gratis space hos mannen och kompisen...därav det konstiga namnen....
www.andijoseph.com/wedding.html
Izunia!
Jag är helt värdelös på att stryka... Respect till dig! Min man är 1000ggr bättre än jag så han får klara sig själv!
Men så lagar jag maten till honom i gengäld då.. Man vill ju vara en god flickvän!
Ett hembiträde hade varit GRYMT! Nu blir det storstädning varje söndag, och på tisdag är det rotigt igen... Jag är dessvärre boven i dramat! Kan liksom aldrig lägga tillbaks ting...
Izunia! Guuuud vad du är vacker.... DEt visste jag ju iofs redan men vilken påminnesle! Jättefin sida! Bra jobbat...
haha tack! vad snäll du är!
Jag är ganska nöjd med sidan..även om den inte är helt klar med videos och fotografen bilder..!
Utvandraren: Jag ser helt ärligt ingen skillnad mellan Jim Hjelms och M:H:s spetsklänningar! Men om du gillar det här stuket får du kanske boka in några appointments i England... eller USA. Du skulle kanske rentav spara på att åka till Amerika, trots resan?
Eller också kanske du kan hitta något på närmare håll. Jag tjatar om Rembo men hade jag vetat att de fanns på den tiden jag letade känning, hade det garanterat blivit en sån. Allt flängande fram och tillbaka mellan fittings, underklädesaffärer och bastanta brittiska damer var rätt påfrestande. OM du bestämmer dig för att löpa linan ut och köpa en attans dyr outfit utomlands, please se till att NJUTA. Åk med nån tärna eller i alla fall med intentionen att det här är kul! För det misslyckades jag tyvärr totalt med. Nåja. Det blev desto roligare på själva dagen.
Mlu: Vad jobbar din man med? Min är civilingenjör (som så många andra av den här trådens kvinnors makar).
Idag lunchade jag i fyra timmar med chixen på favvorestaurangen, samma som vi var på igårkväll. Sen tog jag taxi till gymmet och tränade duktigt i 1,5 timmar. När jag kom hem skulle jag bara vända i dörren och åka till DVD-butiken för att köpa mig en lyxigt dekadent DVD.box av nåt slag... för mannen är ju väck. Men han hade under tiden sms:at att han bara skulle komma hem och pussa lite på mig innan han reser.
"Vad har du nu glömt"? Frågade cyniska jag, nästan en smula besviken över att inte kunna DVD:a och käka middag i soffan på direkten osm jag planerat.
Men han hade inte glömt nåt. Naturligtvis blev det stressigt ändå och jag fick snabbt vifta ihop en middag till honom, hjälpa honom att kolla kontot osv. En turbopuss var allt som hanns med, och nu sitter jag här, 21 på kvällen och har fortfarande inte hunnit äta.
Jaja. NU är i alla fall kvällen, soffan och TV:n (med nya DVD:er!) min.
Kram, G
Gemma! Jag tycker Rembos klänningar är suveränt fina, men kanske lite väl "hippie" för mig... Jag har tänkt tanken på att bara köpa en topp och låta sy upp en kjol till. Jag gillar inte det "skrynkliga" i deras kjolar....
Jag provar att lägga in en länk till mitt nya konto i photobucket. Tror det blir ganska tydligt att de sista 22% saknas i jämförelsen.... Så nu är det slut på anonymiteten hos mig med!!
s113.photobucket.com/albums/n221/margaux79/Kerstin/
Ha en fin kväll i soffan Gemma!
Jag såg La Libertine med Johnny Depp igår... riktigt konstig film!!!
En till snygging och blondie här på tråden! Fast dig (utv.) hade jag faktiskt tänkt mig som blond....och då menar jag absolut inte dum utan blond. Hoppas du förstår vad jag menar?!
Själv är jag t o m mörkare nu än tidigare efter 2 timmar hos frissan. Mitt långa hår rök också av. Jag har inte klippt mig kort men det hänger numer i en page ovanför axlarna. Min man kommer nog att bli förvånad för han har bara sett mig i lång hår ned på ryggen.
Och visst var även jag inne på Rembo ett tag men då med en kjol (inte skrynklig) från Garamaj och en topp från Rembo som hade lite spets och pärlor på sig. Det var den modellen jag var inne på innan jag provade helt i spets ...och efter princessbakelserna.