Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
Jag tycker att Jessica Simpson är bland det sexigaste som har gått i ett par skor, hon är så onödigt snygg så jag vill bara äta upp henne. Fast då hade jag ju hellre haft henne som träff på mig själv och inte på min man. Du har väl inte sagt det till honom? :)
Nej, jag tycker nog att vi kan vara överens om att den sidan är bluff, men rolig är den!
Gemma, jag har hört att festivalen är den 6 Oktober, men jag vet att hela veckan är labor holiday, då flera av våra fabriker stänger sin produktion hela veckan.
Har sett alla mooncakes men tycker att de ser väldigt oaptitliga ut!
stålis jag tycker att jessicas tänder är otäckt vita. Du är mycket hottare.
Nu ska jag ta en liten siesta innan jag ska masa mig de trehundra metrarna till restaurangen.
Tjipp!
Vad tycker ni om denna klänning? Tror kanske jag ska ge upp Lhuilliers underbara kreation....
www.jimhelmvisions.com/jim_br/display_dress.php&multimatch=x
Jag vet iofs inte om denna blir så billig heller men kanske man kan skala av 20000 eller så... Någon som vet vad de kostar?
Utvandraren:
Superfin!! Har ingen aaaning om vad de kostar men jag letade under sommaren efter en liknande klanning i sadan spets har i London.
Hittade en pa Carloline Castigliano for ca 4000 GBP. For att skraddarsy i sadan spets ca 3000 GBP for en klanning. Efter en massa letande och research forstod jag att det ar materialet i spets som ar kostsamt dvs om det ar akta Fransk spets som kallas Chantilly. ( Vilket det ser ut att vara pa din bild). Detta gor att dessa klanningar oftast ar dyrare an "vanliga" klanningar i siden eller andra material.
Jag har nu kopt en "kopia" pa Chantilly spetsen dar tyget kostade ca 13 000 kr och kommer att fa den uppsydd i Sverige.
utvandraren :
Urtjusig klänning. Verkligen Wow! ;)
Utvandraren, otroligt vacker klänning!
Den summerade i en enda bild ihop alla de bilder på klänningar som jag gillar som datorn är fullproppad med.
Jag fullkomligen älskar Caroline Castigliano,
fast jag kommer nog att göra samma variant som mlu, köpa spetsen och få den uppsydd. Budgeten tillåter inga sådana utsvävningar, sorgligt nog.
Den jag ville ha från M.Lhuillier kostade 4500£... utan spets... gråta! *vill ha*
Det är den 4 klänningen under ad campaign 2006.
www.moniquelhuillier.com/index2.html
Tack för alla kommentarer...
Jag har tänkt på att köpa och sy upp. Men spets är svårarbetat så jag är osäker...
Vem låter ni ta arbetet mlu och stålis?
Har aldrig sett Caroline Castiglianos klänningar, surfar nu...