• Gemma

Summan av allt

I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!

Kram, G.

• Svar på tråden Summan av allt
  • Gemma

Oki utvandraren, har ändrat min profil så att den blivit manlig och 35 år gammal som mannen och testar ånyo med hans foto. Han skulle bara veta vad jag sitter och leker för nåt ;)

• Lapinette

Tänkte så man hade en anledning att fira och vara extra romantisk även här. Alla ursäkter till ett glas champagne är bra.

• Lapinette

Ha, ha...onekligen feminin.

• Gemma

Ja och tillråga på allt den spånigaste och brudigaste tjejen också.

• Gemma

Uff... menade inte att vara taskig mot stackars Jessica, har bara råkat snubbla över den där himla dokusåpan.

• mlu

Gemma: Ingen aning vem Kristin Kreuk ar men ett tips ar att klicka pa i till vanster om bilden sa kommer lite info.
    Sjalv sitter jag ocksa och roar mig med detta just nu. Ar som mest 74% lik nagon, hrm..letar vidare efter nya bilder. Solen skiner ute och jag har enhel del annat att gora men www.myheritage far nu all fokus. Oj, vad energi man kan lagga ner pa nagot sa trivialt...

• utvandraren

Lapinette! Klart att ni tar med Champis till lägenheten... Den måste ju invigas... Sedan fortsätter ni med middag och planering hemma igen!

• mlu

74% igen, denna gang var det Nancy Kerrigan. Nej, man maste nog komma over 80% for att det skall raknas! Huh, jag vet inte om jag tors fortsatta mer, kommer val fa fulltraff pa nagon mindre smickrande individ.

Svar på tråden Summan av allt