• Gemma

Summan av allt

I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!

Kram, G.

• Svar på tråden Summan av allt
  • mlu

Gemma: Han jobbar pa bank...Inte sa spannande!
    Later mysigt med DVD kvall i soffan, sjalv har jag lyckats gora ingenting hela dagen sa jag borde definitivt sla pa tv'n och fa lite strykning gjord. Tv'n ar min stryk-partner, vilka bisarra program som finns! Lyckost-Dig som har en stryk-tant!!

Utvandraren: Jag haller med Dig om att Rembo ar valdigt fina men kanske lite mycket hippie. Men ...coola ar dom i alla fall och jag skulle garna ha den typen av klanning till en fest, men kanske inte pa brollopet.

Har precis ringt och bokat bord for att ga ut och ata middag pa lordag kvall. Varfor maste alla alltid planera sa langt innan?? Det ar torsdag och alla restauranger ar nastan fullbokade for lordagkvallen redan. Nja, nu overdriver jag en smula men utrymme for spontanitet saknas definitivt om man vill ga pa nagot mer fancy stalle!!

• Blivande Fru Stålhandske

Utvandraren, jag hade inte heller föreställt mig dig som blond! Men du ser riktigt farligt sexig ut om jag får säga så! :)
    Såg att du löste svårigheterna med att lägga ut filen från photobucket själv, men vill du visa bara en bild så kopierar du den länken som står i den rutan där det står "IMG", då kommer endast den bilden upp.

Idag har varit en fruktansvärd dag. Har varit hos gynekologen. På ett allmänt sjukhus. Behöver jag säga mer? Förnedringsnivån var hög och privacy-nivån var MYCKET låg.

Nu är jag helt slut och ska trösta mig med film med blivande och mooncake som en arbetskompis till min blivande kommit hit med.

• Gemma

Utvandraren: You gorgeous goddess!! Känner mig som ett litet penntroll bland alla er tjusiga filmstjärnor. Trivs fint med det ;)

Ja, nu har man en bild av de flesta, en yttre och en inre... fast om de korresponderar vet jag inte. Har fortfarande mobilnumret till "Lapinette" i min svenska mobil... och du är och kommer alltid förbli Lapinette för mig ;) Men det är nog värre för min gamla ex-chatkompis som är en god vän på riktigt sedan tio år tillbaka... han kallade sig struma. Ehm, vi var yngre på den tiden. Men namnet och minnena finns kvar.

• Gemma

Stålis en JÄTTEKRAM till dig. Du är verkligen duktig, en äkta stålis som kämpar på där borta i obydgen. Så mycket roliga och positiva minnen du kommer att ha sen, som en kompensation för det jobbiga. Anar vad du menar...

mlu vad är coolt i London? Försökte boka bord på Riverside Cafe för ett antal år sen och fick höra att det var väntelista på tre månader. Å andra sidan var jag ju "ingen".

Rembo funkar fint på ett penntroll, även i bröllopssammanhang.

Och utvandraren, jag tänkte också att du var blond, om än en smula dimmig i konturerna.

MLU: Tänk att ens mans jobb kan låta så trist, och ändå kan de bidra med en massa skojiga historier. I alla fall min. Speciellt nu med alla bisarra, kinesiska inramningar. somligt har maffiaundertoner vilket gör mig rätt orolig på riktigt.

Soffa och DVD. Marsch pannkaka.

• Izunia

utvandraren hot mama!! Jag till skillnad fran Lapinette trodde du var mörkharig! Kul att fa ett ansikte pa skribenterna här! :)

Jag hade aldrig vagat klippa av haret...mitt växer sa sakta och jag har haft kort tidigare men aldrig trivts. Fast ibland kommer djävulen fram och jag far lust att klippa av det!! Precis sa där som man gör varje gang man klipper lugg och angrar sig varje gang! :D Det gör jag alltid!

Rembo är coolt men inte heller min stil. I like it too much though....! too much of glitter..

• mlu

Gemma: Har inte superkoll men finns ett par stallen som tycks forbli "hotta". Ett av dem ar Ciprianis som jag for ovrigt laste att herr o fru Beckham besokte haromdagen. Inte sa fantastisk mat men valdigt skojig stamning. Lyckats fixa ett bord idag men nu visar det sig att det ar bara jag som vill ga dit..suck..
    Behover lite nya infallsvinklar, tidigare hade jag battre koll men kanner mig lite lost just nu.

Sedan finns ju Nobu restaurangerna,
    -alltid svara att fa bord pa. Dom oppnade en ny Nobu i slutet av forra aret men dar ar alldeles forfarlig akustik. Man kan inte hora vad ens sallskap sager, Lite trist, men makta populart tycks stallet vara anda. Hrm...undrar om man haller pa att bli gammal som vill konversera lagmalt och inte skrika tvars bordet!

Utvandraren: Var ocksa tvungen att kika pa din lank. Vilka jattefina bilder!! Du ser nog ut som en prinsessa i alla brollopsklanningar!!

• Lapinette

Satt bakom en man när vi var på konsert i Monaco i somras (var bara tvungen att skriva det ) som visst håller på och öppnar Buddha Bar i London. Kanske något för dig, mlu, att besöka. Tror de skulle öppna någon gång under hösten. Vi hade tänkt att gå dit när vi var i Paris senast men vi båda blev så dåliga (förkylda) att det blev hem till hotellet istället.

Gemma, har också ditt nummer kvar och under Gemma. Skrev ju dit ditt riktiga namn från början men det kändes så fel. För mig är du Gemma. Har numret kvar då jag tror/hoppas att vi kommer att ses över ett glas champagne när du är åter i Stockholm.

Izunia, senast jag hade så här pass avklippt är nog typ 6-7 år sedan. Oj, är det så länge sen (tänker)...men det stämmer nog.

• mlu

Lapinette: Tack for tipset, later spannande. Har varit pa den i Paris for lange sedan, har flera av deras musik CD's, jatteskon bakgrundsmusik!

Lapinette:Nar Du anda ar i tipsar-tagen, Gissar att Du har bra koll pa stallen i Cannes men ar det sa att ditt kunnande stracker sig aven till Nice?? Kommer att aka dit nasta vecka och tankte kanske besoka nagon rolig bar. Har hittillls spenderat kvallarna pa balkongen med rose vin och oliver men kanske dags att se nagot annat.

• utvandraren

*rodnande* Tackar, tackar alla.... Bilderna är 2 av få som m2b tagit i studio för ett projekt! Det var eg. en fashionshoot men kläderna var så eländiga att han valde en glamosös vinkel!! Gillar egentligen inte att bli fotograferad men antar att jag får ångra det sen... Kul att ha när man blir gammal och grå!

• utvandraren

Nu tror jag att jag har en blid på alla här på tråden, utom mlu..(känn dig träffad!! ..). Men om det går ihop med verkligheten är ju en annan femma! Å andra sidan tycker jag att det är förfriskande att pratas och umgås utan ett ansikte. Man döms så efter det! Kanske den bästa formen, det här att visa upp sig efter ett tag!? Så kan man se om man läst personen rätt också!!

Svar på tråden Summan av allt