• Gemma

Summan av allt

I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!

Kram, G.

• Svar på tråden Summan av allt
  • Brud_juni2007

Haha... nyfikna på hur en av minstingarna på tråden ser ut! Jag har massor av bilder på datorn, men har ingen aning hur jag lägger upp dom här.

Det var roligt Lapinette att träffa dig i verkligheten. Jag hade ju iofs sett bilder, men som du sa, skrift och verklighet stämde överens. Men jag vill ändå minnas att du blev förvånad över hur pratig jag var

Idag har jag och A bestämt oss för att vara lediga. Det enda på programmet är att A ska gå och vaccinera sig. Sedan får vi se, bio eller nåt annat trevligt.

• utvandraren

Brud_juni.

Gå på www.photobucket.com som Stålis tipsade om... Det gick fort och enkelt att ordna!! Så får vi andra nyfikna också se dig!!

Ha en riktigt skön ledig dag!!

• Lapinette

Det stämmer Brud_juni är en riktigt pratkvarn och så röker hon! Du är mer diskret i skrift än i tal skulle jag nog säga. Annars tyckte jag att utseendet stämde med den bild jag hade fått.

• Brud_juni2007

Aaa Lapinette, avslöja inte mina laster här... förresten var det nationaldag som skulle firas. Sommaren är över och cigaretterna undanlagda.

• Brud_juni2007

Ok, jag lyckades lägga upp min bild på photbucket. men vet inte om jag vågar lägga ut den här... i och för sig är väl anonymiteten som bortblåst för länge sen...

• Gemma

hehe, japp, det är du - precis som jag tänkt mig. Vilka vackra ögon du har!

Utvandraren: Jag gillar penntroll! Fick inte ha dem när jag var liten för mamma tyckte att de var för kommersiella. Monchichi eller smurfar var inte heller ok, däremot en massa läskiga dockor i folkdräkt från "världens alla hörn".

Hatade dockor! Tack och lov hade mina bröder märklinjärnväg och matchboxbilar som man kunde leka med.

Vad lekte ni med?

• utvandraren

Lego....
    Älskade att bygga hela städer(till min föräldrars stora förtret, eftersom man inte kan färdas smidigt genom legostäder som vuxen..). Och så lekte vi indiander och vita!! Jag var inte väldigt flickaktig som liten....

• utvandraren

Brud_juni.
    Du ser inte alls ut som jag trodde... Men minst lika snygg!! Hur gammal är du eftersom du kallar dig "minsting"...

• Brud_juni2007

Jag lekte med klossar!

Jag är 25 (snart 26). Har fått för mig att jag är en de yngre här. Men jag har kanske fel...

Svar på tråden Summan av allt