Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
Hej Järngänget+ alla andra brudar!
Nu inser jag verkligen hur längesedan jag var inne här på BT, ni har startat en ny tråd som redan är uppe på 800 inlägg..Bra jobbat!Efter ett helt Magiskt bröllop och en helt underbar smekmånad..Så började jag mitt nya jobb,som är spännande fast det är otroligt mycket att göra.
Idag tog jag tag i att ladda ner endel bilder från bröllopet...Fler bilder är på väg.
Gemma,Lapinette och alla ni andra som var lite delaktiga i min bröllopsplanering.Då ni har bidragit med helt fantastiska bilder till era bröllop.
Mailar jag gärna adressen till er som vill titta på våra bröllopsbilder.Tyvärr är jag inte lika modig som er då jag inte lägger ut länken här.
Lapinette:När jag skummade igenom tråden,så såg jag att vi nästan kommer att bli grannar.Grattis!!
Kram-zea
Lapinette, idag går jag på "ditt" värdshus! Ska bli trevligt. Vi firar 2-årsjubileum i helgen. Sjukdomen börjar ge med sig, vilket förmodligen inte är det minsta tack vare att jag var uppe och städade(!) till 4 i natt.
hej zea! Välkommen tillbaka! Jag vill gärna se lite bilder da jag inte tror att jag sett nagra.. :?
bellanails10@yahoo.se
Izunia you got mail!
Kram,
zea
tack för bilderna! Ni var jättevackra!!
Tack Izunia!
Varför ska jag vara så feg här kommer länken www.mypix.se användarnamnet är izbrollop och lösenordet är storawäsby:
Har delat upp bilderna i 3 olika album och fler kommer...
Kram,zea
zea - Välkommen tillbaka! Du ser helt bedårande ut. Var tvungen att ropa hit min man så han skulle få se hur vacker du var/är.
zea trevligt att vi blir grannar! Har idag varit och hämtat sängmöbler och förälskat mig i en brunmönstrad tapet. Izunia, tror den skulle bli perfekt till fondväggen i vardagsrummet! Kunde riktigt se den men en härlig lampa och en krukväxt framför.
Det bidde ingen plasma igår. Det var lång kö utanför ingången och det pallar vi bara inte med. Istället fick han gå in på El-Giganten idag och klappa några plasma och titta drömmande.
Mycket långt - så du ska till mina kvarter ikväll. Vi var jättenöjda med vårt besök förra fredagen. Vi lämnar förorten ikväll för middag hos vänner i Tegnérlunden. Ser verkligen fram emot det då jag inte träffat min väninna på länge (hon har fått en sladdis).
Gemma, jag förstår vad du menar. Mental mognad är väldigt individuellt. För mig handlar det om att jag känner mig vuxen och mogen (obs. stundtals bara) när jag inser att jag själv ansvarar och klarar av mitt liv. Att jag kan förstå mina egna resurser och begränsningar. Exempelvis tycker jag att det är skönt när jag kan konstatera att det jag inte förstår, beror oftast inte på mitt intellekt, utan på att fakta är dåligt förklarat. Förr kunde jag få panik över att jag inte förstod min omgivning - själva saknaden av kontroll. Nu inser jag att jag inte kan ha kontroll över allt i livet. Fattar du mitt svammel? - Det är mental mognad för mig. Sen struntar jag fullständigt i om jag är i "rätt mental ålder" för min omgivning. Det beror ju, precis som du säger, på omgivningen.
Har precis kommit hem från jobbet. A ska bjuda mig på någon god maträtt ikväll. Vi ska bara vara hemma och mysa. Orkar inte så mycket annat idag.
Lapinette..jag sa ju att dessa tapeter har en konstig inverkan pa en! ;)
Zea, så vacker du var i din klänning, och vilka underbara bilder! Vilken fotograf anlitade ni?
När jag ser på era bilder så önskar jag att jag inte var blondin, med mina ljusa färger. Mörkhåriga och med lite mer färg än jag själv, är verkligen tusen gånger snyggare i vitt än blondiner.
H och jag åt ute idag, grekisk sallad och teriyakiykyckling i all sin enkelhet, med massor av broccoli, som jag är lite överförtjust i.
Ikväll regnar det, så vi sitter inne med vårt magvirus och en film och tar det lugnt.