Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
Lapinette: Både jag och mannen tycker att din man är superdupersnygg! Han har ett väldigt speciellt, sympatiskt utseende.
Roligt att ni båda är lite snedögda... av skilda anledningar får man förmoda?
ohh vilken seg dag idag. Sa fruktansvärt trött. Mannen kommer hem ikväll och det blir en tvkväll förmodar jag.
Fatta att vi fortfarande inte fatt nagra bilder fran fotografen?! :? Jag förväntar mig en pdf-skiva imorgon!
Gemma:Visst är det härligt när man kan lära sig en massa av sina vänner!Jag har så varma,smarta och roliga tjejkompisar/killkompisar.Även min mans vänners flickvänner är nog tjejer jag tror att jag kommer bygga upp en härlig vänskap med i framtiden.Blir så glad när jag tittar på bilderna och ser att trots att vissa av tjejerna är gravida partar de på som bara den.
Izunia:Vi både gifte oss den 12 aug..eller hur?Man tycker ju att ni borde ha fått era bilder.Vad säger fotografen att anledningen är?
izunia, har du utländskt tangentbord, alltså pricklöst?
Utvandraren: jag laddade upp en bild till dig på min blogg, föreställande ett styck rysligt stiligt pronoviasplagg ;)
gemligheter.blogg.se
Zea japp vi var bade 12 augusti. Jag hoppas verkligen att var bild är i tidningen nästa lördag! :[ Enligt fotografen skulle den vara med i lördags men tidning led av viss förvirring sa jag hoppas pa nästa vecka.
Man vill ju verkligen se pa sina bilder. Vi maste välja tackkort och dessutom välja bilder till var A3 bok som ingick i paketet. Det tar sin tid att trycka boken sen ocksa. Jag längtar med spänning!
Sedan maste vi träffa videografen igen för att redigera filmen för vi var inte helt nöjda med hans klippning sa det kändes lättare att själva fa sitta där och välja.
Gemma..yes jag har en tysk laptop!
Gemma! Tack för tipset... Den var onekligen läcker!! Tror jag måste ta mig iväg och prova lite olika klänningar! Det kan ju hända att det blir som för dig(Vera Wang) att det inte känns rätt på.... Satt och bläddrade i Brides just och hittade flera intressanta designers som jag inte sett förr! Men just nu känner jag mig omotiverad som attan inför bröllopsplanering! Min icke allt för entusiastiska blivande make kan ha något med saken att göra....
Gemma igen? Måste fråga vad du har för inställning till antikviteter? Såg ditt inlägg i tråden ang. Ebay förstår du.... Jag älskar nämligen gamla saker med historia! Så är jag dessutom lite trött på slit och släng mentaliteten i IKEA samhället....
Gemma - min man blev rysligt glad över komplimangen. En tjej som serverade oss när vi var ute förra lördagen frågade mig om vi var syskon. Så lika tycker jag inte att vi är men vi får ofta höra att det är "äktenskaps tycke".
Det är lite sorgligt i de små byarna och inte fullt så modernt men samtidigt väldigt vackert men kullar och skogar. Påminner lite om Skottland tycker jag. Det är dit vi åker, hem till O's mamma och hans barndomshus.
Har nu varit nere och röjt lite i källaren. Kollat vad vi kan åka med till tippen innan flytt. Nu åkte mina dansskor och till tippen ska alla bucklor/priser. Har kartonger fyllda. Vad ska man ha sånt till?