Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
Nackdelen är att det känns skitsunkigt, hela upplägget. Den där floden... man blir inte direkt sugen.
Utvandraren: Du låter så stilig i dina stövlar, bakom ditt skrivbord.
Ja, Utvandraren du låter som en gassell bakom ditt skrivbord!
Önskar jag kunde handla höstkläder, kappor och stövlar. Men det är bara FÖR varmt, det har som minst varit 24, 5 grader här sen vi kom, så det får nog vänta ett tag.
Gemma, när kommer mannen? Ska han direkt hem så att ni får fira Lovers-holiday? Hur länge varar älskandes holiday egentligen?
Jag har sagt till blivande att det är HELA veckan, så han får vara extra snäll mot mig . :)
Fast hade jag fått en Prada väska så hade vi nog kunnat skippa hela alltet, då hade han kunnat vara borta hela veckan och jag hade kunnat sitta hemma och... klappa.
Det närmaste gaseller jag kommer är att min man faktiskt intresserade sig över mitt SydAfrika research igår. Han t o m gick in på KLM och tittade på datum och biljetter. Åhhh...vi kanske kommer iväg!
Japp, oktobermånad och dags att ta fram höstkläderna. Mina nya och dyra stövlar ligger fortfarande orörda i kartongen under sängen. Snart, snart...blir det att spänna på dem och ge sig iväg. Ibland är det riktigt trevligt med höst.
Har ingen vacker handväska att klappa men ska nu gå hem och klappa på min fars Villeroy som snart åker iväg till Norrköping och en ny familj. Hoppas den kommer att nyttjas mer där än hos mig där den bara har stått i ett skåp.
......Gasell med ont i fötterna...... Kom hem nu efter alldeles för många timmar i finfina stövlar med säkert 6cm klack(bred naturligtvis eftersom det inte finns en minsta uns elegans i vinglande gaseller..)! Nu ska jag ta fotbad och en kopp te och vänta på m2b som varit på egna äventyr ikväll!! Nassisnassi!
Och jag vill OCKSÅ ha nytt klappobjekt...
Girls jag har JOBBAT ihop mitt klappobjekt vill jag bara säga! Satt ju hela dagen igår och redigerade vetenskapliga texter till begripligt lekmannaspråk... mannen erbjöd sig visserligen att bidra men jag tycker att han har gjort fullt tillräckligt, som agerat kurir ;)
Ena dan pruta fem Mao (femtio öre cirka) på äpplen, andra dan Prada.
Utvandraren: Du låter lite som jag, inte helt haj på att gå värdigt i stilettklackar. Mina högsta skor är sju centimeter men det är en centimeter för högt, och nu med min stukade fot kan jag ju bara glömma dem :(
Yes, den gör fortfarande ont. Idag ska jag iväg till mitt jobbmöte i löparskor.
Har någon av er husdjur? Jag har en galen katt-abstinens som varat sedan min birma dog för typ... åtta år sedan. Bryter fortfarande ihop och storgråter regelbundet.
Eeeh... man kanske skulle skaffa barn? Börjar nästan tro att det är det ekonomiskt bästa alternativet (jämfört med handväskor). Ja, och aningen mer underhållande i längden ;)
fast samtidigt avskyr jag den här grejen med att allt är ett substitut för något annat. Jag vill ha barn OCH katt OCH handväskor.
Lapinette darling, du ÄR en gasell. Om någon kan gå i höga klackar så är det du. Och inte bara gå, dansa...