Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
Hej, hej!
Jag har bestämt mig för att måla en vägg på sovrummet i en kall rosa färg... Tror det blir superfint ihop med ek och mörkgrå som jag tänkte ha på överkastet. Inte för feminint men vilsamt... Tänkte montera en hylla/list i ek på den målade väggen som man kan ställa bilder och tavlor. Tror ni det blir för statiskt? hmm..
Igår var jag på "date" med J och det var mysigt och välbehövt. Vi var på ett ställe som heter "Yayas" och är autentiskt Thai, med Tuk-Tuk och plasttallrikar.... God och billig mat... Fast jag fick en bong i min röda chilligryta! ..ups.... men en smarrig banana-split som plåster på såren! Mums mums! Efteråt blev det en kort barrunda innan det bar av hem igen!
Gemma. Hur är väskan??
Utvandraren, du fick en vad i din thaimat? En "bong" för mig är något som används till att röka marijuana, och det hoppas jag inte att du fick i din mat! ;)
Här har jag precis ätit grönsallad med pikant köttfärsås, det var riktigt mumsigt med tanke på vem kocken var- Jag!
Tack för alla grattis!!!
Gemma, maila mig gärna målarens uppgifter till majssthlm@yahoo.se
Han/hon/dem gjorde väl tapetsering med rätt stormönstrade tapeter?
Annars får jag väl ta hjälp av Utvandraren...
Grrrr... jag får inte länken till att funka!!
Nu har jag varit och klättrat och är såååååå trött i armarna! Men kul är det! Min blivandes kantarellrisotto kommer sitta så bra känner jag.....
Hej så här mitt i natten. Vi är fortfarande under isen här hemma. Mannen har inte tillfrisknat utan är på andra kuren antibiotika. Jag börjar bli orolig för honom. Tänk om han inte blir frisk. Otäckt det där med lunginflammation. Och dottern har dragit på sig öroninflammation. Själv är jag frisk och kry men ska plågas med hemtenta till helgen. Vi har fått det fantastiska bildspelet nu och så snart jag har skickat ut tackkorten lägger jag ut den på hemsidan. Men eftersom jag vet att ni längtat så efter att se den så har jag fixat en lite mindre officiellt sätt att se den innan. www.walerholt.se och sen klickar man på video. Det tar en liten stund att ladda ner men jag lovar att det är värt det. Kolla in regnbågen på våra händer när ringen välsignas, den är bäst.
Voila glamour....Mariage...infini... heur... eller nått. Ska på en fotoaudition imorgon så håll tummarna, snabba pengar om det går bra = ny väska och det hade varit kul att vara reklampelare på stan ett tag. Såg att ålder var diskussionsämnet för ett tag sen, jag vände vid 30 och är numera endast 25. Tänkte vända igen vid 20 för det är ganska fördelaktigt att vara mellan 20 och 30. Det satsas mer på ungdomen liksom, även om livet faktiskt bara ökar i kvalité ju äldre man blir. Inget fel på att vara ung, det är vi alla nån gång så det kan man inte rå för men oundvikligt slår tidens vindslag en med häpnad. Som om man vänder ett blad i en bok, sist det hände mig var för nån månad sedan då jag var på cirkus. Min morfar tog cirkus till Sverige och var mycket involverad som direktör med Cirkus Maximus. Av gammal vana brukade vi i familjen alltid få vipkort och gå gratis men nu har den gamle cirkusdirektören gått vidare till livet efter och den nye viste inte vem morfar var och sket ett stort stycke i både mig min syster och våra barn. Jag kände mig som en stor clown. Så kan det va, tiden är det enda man kan lita på.
Ska försöka ta mig samman och återkomma i helgen när jag sitter med hemtentan och sliter mina röda hårstrån. det är under all kritik och lämna er ensamma så här länge. Synd ni inte är lite mer verkliga, jag har aldeles för mycket champagne över efter bröllopet och jag hade gärna delat med mig.